Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Moderator, uw aandacht voor ...

Opvouwen
Forum
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

Oorspronkelijk gepost door hannes791 Bekijk bericht
    Als mod kan ik daar niets aan veranderen. Dit is aan de admin/Redactie.
    Zijn er eigenlijk nog wel administrators/ mensen van de redactie die onze reacties lezen? Het lijkt erop alsof ze er lak aan hebben dat er veel commentaar komt op de nieuwe manier van werken met die afzichtelijke NSFW filter, die zelfs word ingezet bij foto's die letterlijk een screencap zijn van een TV show op prime time, never nooit geen naakt dan.
    Reageer

Oorspronkelijk gepost door Opa_Joli Bekijk bericht
    Beste moderators,
    Kan er iets gedaan aan de reclame die als pop-up links in het beeld komt.. Het is dan bv niet mogelijk om op "Nederlandse mokkels"te klikken.

Met vriendelijke groeten,

Opa Joli
    Als je een Adblock-extensie in je browser toevoegt, dan heb je daar vrijwel geen last van
    Heb ik een foto geplaatst die u hier liever niet had gezien? Laat het me even weten, dan zal ik hem zo spoedig mogelijk verwijderen (contact: [email protected])
    Reageer

Beste moderators,
    Kan er iets gedaan aan de reclame die als pop-up links in het beeld komt.. Het is dan bv niet mogelijk om op "Nederlandse mokkels"te klikken.

Met vriendelijke groeten,

Opa Joli
    Reageer

Oorspronkelijk gepost door nohill68 Bekijk bericht
    Beste mods, kan iemand de thread van Anita Nederlof verplaatsen naar Nederlandse mokkels? Hij staat nu nog bij Mokkels in opkomst, maar ze presenteert inmiddels bij RTL4.
    Ik wil wel, maar ik kan dit niet. Bugje in het systeem helaas. Wordt aan gewerkt.
    Reageer

Beste mods, kan iemand de thread van Anita Nederlof verplaatsen naar Nederlandse mokkels? Hij staat nu nog bij Mokkels in opkomst, maar ze presenteert inmiddels bij RTL4.
    Ik post ook in de threads 'Lokale tv mokkels' en 'Babes uit een reclame' en 'Caps van onbekend tv'. Kijk daar ook eens!
    Reageer

Oorspronkelijk gepost door jeremyg Bekijk bericht
    Tuurlijk, lekker alles op elkaar afschuiven. Wat een ongelooflijk trieste site is dit geworden!! Weg met die naaktfilters, weg met die schijtlollige, niveauloze stukjes, terug met de oude naam en terug met de oude lay out. Wat is daar zo moeilijk aan? Of hebben jullie echt niet door dat deze site ten dode opgeschreven is?
    Ik vind het wel prettig als je moppert tegen de juiste persoon. Als mod bekijk ik de posts en modereer ik deze indien nodig. Bij jouw post is dat eigenlijk nodig, maar inhoudelijk ben ik het niet met oneens.
    Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bobbytenvoorde Bekijk bericht

Dat subforum Mannenzaken wat er bij is gekomen...dat gaat ook lekker he?
    Hahaha, er reageren daar twee mensen, een of andere Zeebonk en een of andere Dubbelglas. Toevallig ook twee personen die constant die kansloze stukjes schrijven. Die dubbelglas is actief sinds november 2019, weet niet eens wat Mokkels voor iets was.
    Reageer

Oorspronkelijk gepost door jeremyg Bekijk bericht
    Tuurlijk, lekker alles op elkaar afschuiven. Wat een ongelooflijk trieste site is dit geworden!! Weg met die naaktfilters, weg met die schijtlollige, niveauloze stukjes, terug met de oude naam en terug met de oude lay out. Wat is daar zo moeilijk aan? Of hebben jullie echt niet door dat deze site ten dode opgeschreven is?
    Dat subforum Mannenzaken wat er bij is gekomen...dat gaat ook lekker he?
    Reageer

Reageer

Als mod kan ik daar niets aan veranderen. Dit is aan de admin/Redactie.
    Reageer
Recent
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
2k reacties
4.302k views
Laatste bericht  
15 reacties
19k views
Laatste bericht
door brilsmurf

1 antwoord