Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Nederlandse vrouwen

Opvouwen
Forum
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

De categorie 'Opkomende Vrouwen' is volkomen nutteloos. Wie wel of niet 'opkomend' is, is volledig arbitrair.
    Zeer bekende vrouwen staan daar nu terwijl bv vriendinnen van voetballers wel in het normale forumdeel mogen!

Iedere publieke persoon (V) die professioneel actrice/zangeres/presentatrice/model/beroepsvlogger is zou gewoon bij 'Nederlandse Vrouwen' moeten mogen staan.

De ruimte die daarmee vrijkomt zou dan kunen gebruikt voor een aparte categorie voor 'Vlaamse Vrouwen'.
    Persoonlijk zie ik dat niet als 'buitenlands' en op MokkelBoulevard werkte dat ook goed als eigen forum topic.
    Reageer

Excuses als mijn topic van Malou Petter in het verkeerde subforum is geplaatst.
    Maar als niet-Nederlander is het imo moeilijk inschatten. Ruim de helft van de Nederlandse vrouwen 'ken' ik ook niet.
    Kan dus moeilijk inschatten wanneer een NL vrouw in 'opkomst' is of niet.
    Malou bvb. zie ik al behoorlijk lang op NPO. En ze blijkt wel behoorlijk populair te zijn, doch was er geen topic van haar terug te vinden. Lijkt wel alsof jullie schrik hebben om een topic aan te maken. En wanneer is iemand dan niet meer in 'opkomst', wie beslist dat dan?
    Omgekeerd blijkt dan ook hetzelfde te zijn voor alle Vlaamse & Waalse vrouwen topics die ik aanmaakte. Die zijn allen al jaren bekend in België, dus niet in opkomst lijkt me. Toch ben ik er zeker van dat de Nederlanders ook ruim de helft daarvan niet 'kennen'.
    Mss een ideetje naar de mods toe om een extra sticky topic aan te maken met hierover een woordje uitleg?
    Reageer

Nederlandse vrouwen
    De laatste weken worden er veel Nederlandse dames toegevoegd in de verkeerde topic.
    In plaats van opkomende vrouwen worden deze geplaatst in Nederlandse vrouwen.
    Misschien hier wat meer aandacht aan besteden want op deze manier kan je opkomende vrouwen wel opdoeken en wordt het onoverzichtelijk
Foto updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
7 reacties
9k views
Laatste bericht
door silverd

7 reacties
4k views
Laatste bericht
door silverd

5 reacties