Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Forum nu (on)veilig voor werk

Opvouwen

Forum

X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

Hoe nu verder dan? Komt er nog verbetering in de functie, of een mogelijkheid om het uit te schakelen?
    Reageer

Oorspronkelijk gepost door Kanus Bekijk bericht
    [...]

Mensen die thuis en in hun vrije tijd op het forum zitten en nu plaats moeten maken
    voor een paar gasten die tijdens hun werk bij hun werkgever hier rond willen hangen.
    [...]
    DIT is de opmerking waarom ik geliked heb.
    Wat moet je op dit forum als je aan het werk bent? Heb je dan niets anders te doen?

Reageer

Zo. Longtime lurker op Mokkels. Even geregistreerd om het volgende te zeggen:

Dit filter is er alleen maar voor de adverteerders. Daarom kan het (voorlopig, tot de ophef groot genoeg is) niet uit. Om er voor te zorgen dat wij, jullie, iedereen, gewoon wat langer op deze site blijven plakken. Hoe langer wij op een pagina blijven (omdat we moeten uitvogelen of de foto van een thumbnail het wel 'waard is'), omdat we daardoor veel meer aanklikken en dus 'doorklikken', is dat alleen maar goed voor de cijfers die aan de adverteerders verstuurd worden. En zo kan Mokkels, of nee sorry, 'mannenzaken', hogere tarieven vragen aan mensen of bedrijven die wíllen adverteren.

Overigens is een andere actie, tijdens registratie, ook absoluut wanstaltig. Allerlaatste zin voor registratie: "Ik stem in met de forumregels en het ontvangen van de Mannenzaken.nl e-mail nieuwsbrief". Die moet ik wel aanvinken, anders heb geen mogelijkheid een account aan te maken. Dus ik krijg verplicht, zelfs al is het er maar eentje en kan ik dan weer uitschrijven, de nieuwsbrief door de strot geschoven. Schandalige actie.

GeenStijl heeft gelijk: Mokkels is dood.
    Reageer

Oorspronkelijk gepost door rastasimonbonface Bekijk bericht
    Voor de mensen die tampremonkey of greasemonkey hebben,
    Hier een scriptje om de blur weg te halen.
    Rasta to the Recue !
    Reageer

Hey, redactie. Ik heb ook nog een klein aandachtspuntje waar jullie eventueel nog wat mee kunnen. Wat ik onhandig vind aan het filter, is dat je gelijk naar de desbetreffende host gaat als je op de geblurde foto drukt. Ik zou het handiger vinden dat als je op de geblurde foto drukt, dat het filter dan gewoon verdwijnt (en je dus de thumbnail ziet). Als de foto dan de moeite waard is, dan kan je doorklikken naar de desbetreffende host.

Nu weet je namelijk niet waarvoor je naar de host gaat

Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
37 reacties
2k views
Laatste bericht
Werken...
X