Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Mokkels.nl heet nu Mannenzaken.nl

Opvouwen

Forum

X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

Oorspronkelijk gepost door hannes791 Bekijk bericht

Lastig punt. Er zijn ook posters die 30 thumbs in 1 post knallen en dat leidt ook weer tot ergenis. Daarmee is het nooit goed. In zijn algemeenheid werkt de aanpak van 1 pic per post beter dan veel pics in 1 post of mensen die reageren en de pics ook weer in hun post zetten.
    Geen idee waar je die onzin vandaan haalt. Het staat (of stond) zelfs in de regels dat thumbnails verplicht waren en dat zoveel mogelijk de pics in één post moest. De fullsize plaatjes, 1 per post, is waardeloos. Je scrolt je helemaal suf.

Gewoon weer thumbs verplicht stellen en anders maximaal 10 posts per user per dag. Leren ze het wel af.

Oh, en nu ik toch bezig ben: een hele lange ban voor het posten in de movies-sectie zonder filmpjes...

Ben
    Reageer

Oorspronkelijk gepost door tazz1985 Bekijk bericht
    Toch een tip: bundel deze foto's eens en post deze allen in 1 keer, da's veel overzichtelijker
    Lastig punt. Er zijn ook posters die 30 thumbs in 1 post knallen en dat leidt ook weer tot ergenis. Daarmee is het nooit goed. In zijn algemeenheid werkt de aanpak van 1 pic per post beter dan veel pics in 1 post of mensen die reageren en de pics ook weer in hun post zetten.
    Reageer

Ergernis is een groot woord, maar ik vraag me toch hard af waarom sommige posters dagelijks in grofweg dezelfde topics spammen. Bijvoorbeeld de topic van Christina Hendricks: https://forum.mannenzaken.nl/forum/v...tina-hendricks
    maar liefst 7 posts vlak na elkaar met telkens 1 foto erin. De dag erna: repeat. en da's ook zo in andere topics. Zo kom je uiteraard wel snel aan heel erg veel posts.

Toch een tip: bundel deze foto's eens en post deze allen in 1 keer, da's veel overzichtelijker
    Reageer

Oorspronkelijk gepost door omejeroen Bekijk bericht

Dit is een heel kort tijdelijk probleem geweest. Inmiddels opgelost.
    Dat allerlei woorden in *** verandert? Ik zie dat nog steeds op allerlei plekken op het forum. Volgens mij is dat probleem nog niet opgelost
    Reageer

Oorspronkelijk gepost door DrBibber Bekijk bericht
    GVD ik type 'h u n' en zelfs dat wordt weggecensureerd???
    Zak toch in de ****** met deze kutsite
    Dit is een heel kort tijdelijk probleem geweest. Inmiddels opgelost.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
37 reacties
2k views
Laatste bericht
Werken...
X