Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Mannenzaken YouTube kanaal

Opvouwen
Forum
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

Naast een mannenzaken YouTube kanaal, wil ik ook mannenzaken archief op YouTube maken. Dit woed een soort 2e kanaal waar ik archief beelden van de movies thread ga plaatsen. 90% van de linkjes die daar op staan werken niet meer. Door het beeldmateriaal op YouTube te plaatsen wil ik een archief creëren waarbij de beelden voor altijd beschikbaar zullen blijven.

Heb je beelden die je met mij wil delen? Stuur me een berichtje met daarin wat voor video's je in de aanbieding hebt en dan zal ik besslissen wat er in het archief word geplaatst
    Reageer

Ik heb besloten dat ik de eerste 2 weekenden 2 keer ga uploaden en vanaf het 3e weekend 4 keer per weekend. Dit kan soms op zaterdag en zondag zijn of alleen op een van beide dagen. Het licht er maar net aan wanneer ik video's klaar heb. Voor me zelf heb ik besloten dat ik niet te nauw kijk met uploaden want, ik doe ook maar in mijn vrije tijd
    Reageer

Mannenzaken YouTube kanaal
    Sinds vandaag heb ik een Mannenzaken Youtube kanaal opgestart waar ik een paark keer week video's upload van de lekkerste mokkels. De video's heb ik zelf in elkaar gezet en bestaan uit de lekkerste foto's van het desbetreffende mokkel.

https://www.youtube.com/channel/UC2B..._as=subscriber
Foto updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
71 reacties
178k views
Laatste bericht  
7 reacties
5k views
Laatste bericht
door alayne

1 antwoord