Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Nieuw: Afbeeldingen op forum in carrousel te bekijken

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

Oorspronkelijk gepost door Zeebonk Bekijk bericht
    Foto-liefhebbers zullen het ongetwijfeld gemerkt hebben; er is een nieuwe forum-feature live gegaan! Nieuwe foto's op het forum worden nu automatisch in een carrousel geplaatst. Als je vanuit een topic op een foto klikt, zie je de carrousel onder de foto in het nieuwe scherm. Met deze carrousel kan je met één klik direct de volgende (of vorige) foto in het groot bekijken, zonder dat je terug naar het topic hoeft te gaan. Feedback is zoals altijd welkom!
    Ik post (tot nu toe) vanaf imgbb.com en zie geen carrousel bij mijn posts. Moet ik een andere hoster kiezen? Zo ja welke?
    Reageer

Oorspronkelijk gepost door Zeebonk Bekijk bericht
    Met deze carrousel kan je met één klik direct de volgende (of vorige) foto in het groot bekijken
    Waarom niet in de volle resolutie maar scaled to 813/457?

Reageer

Nieuw: Afbeeldingen op forum in carrousel te bekijken
    Foto-liefhebbers zullen het ongetwijfeld gemerkt hebben; er is een nieuwe forum-feature live gegaan! Nieuwe foto's op het forum worden nu automatisch in een carrousel geplaatst. Als je vanuit een topic op een foto klikt, zie je de carrousel onder de foto in het nieuwe scherm. Met deze carrousel kan je met één klik direct de volgende (of vorige) foto in het groot bekijken, zonder dat je terug naar het topic hoeft te gaan. Feedback is zoals altijd welkom!
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
2 reacties
134 views
Laatste bericht
4 reacties
286 views
Laatste bericht
0 reacties
130 views
Laatste bericht