Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's in hoogst mogelijke resolutie downloaden op Instagram

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

Image max url is een userscript die je bijna op alle browsers kan gebruiken ook chrome.
    Ook de firefox extentie gebruikt onderligend gewoon dit userscript.

om deze te kunnen installeren moet je eerst een extentie installeren die het moggelijk maakt om userscripts te draaien.
    bijvoorbeeld: https://chrome.google.com/webstore/d...mpobfkfo?hl=en

waarna je de userscript kan installeren via de volgende link:https://greasyfork.org/scripts/36662...%20URL.user.js
    Reageer

Ik gebruik Firefox dus kan je niet meteen helpen, daar gebruik ik ook een add-on 'Media helper' om foto's en insta stories te downloaden.
    Echter, sinds enkele dagen werkt de plugin (en andere gelijkaardige plugins) niet meer. Het lijkt erop dat Instagram wijzigingen heeft doorgevoerd achter de schermen.
    Ik wacht nog steeds op een update van de plugin. Tenzij iemand anders een werkende plugin kent voor de nieuwste FF versie
    Reageer

Foto's in hoogst mogelijke resolutie downloaden op Instagram
    Heren, een vriend van me ontdekte de Firefox add-on 'Image MAX URL', waarmee je foto's van Instagram op hogere resultie kunt downloaden dan met standaard image downloaders.
    Zo kan hij met die tool de derde foto van de zevende afbeelding op de IG-pagina van Nikkie Plessen op een formaat van 1440 x 1800 pixels downloaden:

waar dat mij maar met 1080 x 1350 pix lukt:

Kent iemand een Chrome extensie die het voor mekaar krijgt deze foto ook op 1800 pix. te downloaden? Bedankt voor jullie hulp!

GRTZ :-)
    Huusje
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
1 antwoord
30 views
Laatste bericht
Sticky: TestThread
148 reacties
263k views
Laatste bericht