Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Inloggen MSN Messenger

Opvouwen

Forum

X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

RE: Inloggen MSN Messenger

DANK JE *******

**Als je gewoon op het forum gezocht had op msn, 2 seconden dan had je dit gevonden, werkt perfect**

Om msn versie 4.7 te verwijderen doe het volgende:

Kopieer dit en plak in uitvoeren:

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

Evt. wordt na een reboot gevraagd wat resten (instellingen) te verwijderen, waarop je dus gewoon 'ja' kunt klikken.

**Aangepast door: MANIAC / 2006-05-21 18:24:24**
    Reageer

Doomsday schreef: ik heb ook problemen met msn heb pc geformateerd
    en alles er op gezet. messenger 7.5 maar loopt als je aan meld vast dus heb m eraf gehaald en windows live messenger erop gezet. maarloopt ook vast k..

en hoe krijg je die windows messenger eraf die bij xp in zit en opstart?
    baal als een stier als iemand iets weet graag
    Kijk hier ff... Tis wel in Engels!
    Reageer

ik heb ook problemen met msn heb pc geformateerd
    en alles er op gezet. messenger 7.5 maar loopt als je aan meld vast dus heb m eraf gehaald en windows live messenger erop gezet. maarloopt ook vast k..

en hoe krijg je die windows messenger eraf die bij xp in zit en opstart?
    baal als een stier als iemand iets weet graag

Reageer

Jahoor, daar ben ik weer. Nog steeds geen MSN op m'n pc, althans ik kom gewoon niet ingelogd. Constant weer die melding van die errorcode. Ik heb m'n pc helemaal geformatteerd, alles opnieuw erop gepleurd, maar msn-en ho maar. Heb een pentium III 450 mhz, win98.
    Ik heb ergens op een site gelezen dat je de windows messenger uit moet zetten, maar die staat niet eens op m'n pc, dus daar ligt het niet aan. Onder WinME heeft MSN wel gedraaid, maar de ME-edition heb ik het raam uitgegooid, omdat met die versie alleen maar troubles heb gehad.

Please, als er nog iemand is die de oplossing voor me heeft, want ik baal hier ontzettend van...

**Aangepast door: Ibanez / 2004-07-15 22:10:37**
    Reageer

Pseudo schreef: Ook ik heb problemen met inloggen, ook bij hotmail. Sinds zondag kan ik niet meer inloggen en ik kan ook niet meer op msn pagina's komen en op microsoft.com .

Ik heb een router en op de ene PC draait win98 en daarop zijn problemen. Op een laptop waarop XP draait heb ik totaal geen problemen om op de pagina's te komen.

Heeft iemand anders dit probleem ook? Of weet iemand waar dit aan kan liggen?

Alvast bedankt,
    pseudo.
    Ik heb nu weer hetzelfde probleem. Ik heb via de site van McAfee al een progje gedownload, maar dat kon niks vinden. Weet iemand iets van een nieuw virus? Ik heb het probleem sinds gisteren of eergisteren.

Pseudo.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
10 reacties
303 views
Laatste bericht
Werken...
X