Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

thumbnails niet zichtbaar/ lege post

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

Oorspronkelijk gepost door fleu Bekijk bericht
    geen thumbnails meer te zien via de site

In edge zie ik ze wel

Niet dat ik hier kennis van heb hoor, maar je kan nog even 1 ding testen ( misschien heb je dat al gedaan , maar ik lees het hier niet)

Maar hoe gaat het met die Chrome browser dan op een ander forum ?
    Die werken allemaal met dezelfde {IMG} tags als hier.

M.a.w. testen of het aan de site Mokkels.nl ligt of juist toch aan Chrome.

Dan ben je weer een stapje verder waar het probleem zich voordoet.
    Je zou dan b.v. Chrome helemaal even kunnen verwijderen en opnieuw installen.
    P.s. wel eerst al je bookmarks kopieren.....dat kan je in een ( bookmark.html) file even opslaan en bewaren.

Dan zou ik als je Chrome opnieuw hebt geïnstalleerd eerst nog even wachten met je eigen bookmarks terug te zetten en meteen met een schone browser gaan testen of je die thumbs wel weer ziet.
    Zo ja, dan kan je je eigen bookmarks terug plaatsen en testen of ze het nog steeds doen.
    Maar zie je zelfs met een schone browser nog steeds geen thumbs, dan moet het bijna wel aan je eigen PC liggen.
    Reageer

Oorspronkelijk gepost door fleu Bekijk bericht
    Beste iedereen

Ik gebruik chrome om te surfen maar laatste weken krijg ik via imagebam, imagevenue,... geen thumbnails meer te zien via de site (in feite krijg ik niets te zien, gewoon een lege post) In edge zie ik ze wel en als ik dan de snelkoppeling koppieer naar chrome opent hij ze wel.

Alle extensies verwijderen helpt ook niet ( tampermonkey, adblock, ublock origin, poper blocker) Iemand een idee?

MVG
    Zou je een paar voorbeelden kunnen noemen?(links naar posts die niet werken)

Het enige verschil tussen chrome en edge wat ik zo kan bedenken is dat chrome geen http meer toelaat, alle links moeten starten met https.
    Reageer

thumbnails niet zichtbaar/ lege post
    Beste iedereen

Ik gebruik chrome om te surfen maar laatste weken krijg ik via imagebam, imagevenue,... geen thumbnails meer te zien via de site (in feite krijg ik niets te zien, gewoon een lege post) In edge zie ik ze wel en als ik dan de snelkoppeling koppieer naar chrome opent hij ze wel.

Alle extensies verwijderen helpt ook niet ( tampermonkey, adblock, ublock origin, poper blocker) Iemand een idee?

MVG
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
1 antwoord
30 views
Laatste bericht
Sticky: TestThread
148 reacties
263k views
Laatste bericht
0 reacties