Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Lisette Wellens

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Reageer

    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door LadiesLover Bekijk bericht

    Haar gezicht komt zo wel veel beter in beeld (jukbeenderen, kaaklijn) want het haar valt er nu minder voor & ze lijkt er zelf wel content mee; ikzelf vind haar nu knapper. En ja, jaren '80: dat vond ik wel het begin van de moderne tijd. De muziek werd in ieder geval een stuk spannender.
    De moderne tijd begon iets eerder.Al voor mijn geboorte. Er was een enorme overgangsfase tussen 1900 en 1965... Na de oorlog gingen de jaren 30 hier nog even 20 jaar verder... De moderne tijd beukte rond 65 keihard binnen. Kwam tot wasdom in de jaren 80 en 90 en is nu alweer 20 jaar in verval.
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door Legs&co Bekijk bericht

    Vind het een beetje TROS/Veronica omroepster begin jaren 80... niet verkeerd hoor. Maar het is opeens drastisch anders. Ik herkende haar bijna niet zeg maar.
    Haar gezicht komt zo wel veel beter in beeld (jukbeenderen, kaaklijn) want het haar valt er nu minder voor & ze lijkt er zelf wel content mee; ikzelf vind haar nu knapper. En ja, jaren '80: dat vond ik wel het begin van de moderne tijd. De muziek werd in ieder geval een stuk spannender.
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door LadiesLover Bekijk bericht

    Ik heb het precies andersom: dit ontkroeste kapsel vind ik veel beter; krulletjes kan ook wel maar dan meer pijpekrullen-achtig. Niet dat het alle kanten uitstaat: dat vind ik juist niet staan. En vogue vond ik bijvoorbeeld juist zo knap omdat ze stijl haar hadden, meer in de richting van Jacklyn Smith van de jaren 1970-variant van Charlies Angels.
    Vind het een beetje TROS/Veronica omroepster begin jaren 80... niet verkeerd hoor. Maar het is opeens drastisch anders. Ik herkende haar bijna niet zeg maar.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
234 reacties
471k views
Laatste bericht
5k reacties
11.396k views
Laatste bericht
5k reacties
13.974k views
Laatste bericht
333 reacties
376k views
Laatste bericht
747 reacties
647k views
Laatste bericht
2k reacties
3.379k views
Laatste bericht
2k reacties
1.849k views
Laatste bericht
948 reacties
1.092k views
Laatste bericht
Werken...
X