Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Dionne Stax

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    Oorspronkelijk gepost door hannes791 Bekijk bericht
    Het forum is niet bedoeld voor dit soort type discussies. Graag ermee stoppen!
    Het is helemaal geen discussie, Hannes. Twee actieve forumleden geven hun mening eenmalig over het onderwerp van de thread. Daar is niks mis mee. Wij waarderen het fysieke onderwerp. Daar zijn we het volledig over eens.
    Wij zouden ook geen discussie aangaan omdat DAT niet volgens de regels van het forum is. Ik heb deze regels ooit zelf ge-edit.
    Reageer

    Reageer

    Het forum is niet bedoeld voor dit soort type discussies. Graag ermee stoppen!
    Reageer

    Ik ben het daar dan weer niet helemaal mee eens :-).

    ik luister nog steeds dagelijks Radio 1. En op 24 uur nieuws en actualiteiten is Stax & Toine even een luchtige afwisseling. Hoogvliegend zeker niet, maar wel een fijne afwisseling.

    Daarnaast snap ik de carriereplanning van Dionne en de omroep 100%. Ze wordt langzaam gebracht in tegenstelling tot de vele eendagsvliegen van de commerciele zenders. Ze maakt nu vlieguren om de kunst van het interviewen te leren. Na haar NOS carriere leert ze nu via DNA Onbekend en de radio om een goede interviewer te worden. Dat dat tijd kost is logisch, maar op de lange termijn zal zij grotere shows of wellicht een talkshow op tv gaan doen.
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door DeKromme Bekijk bericht
    Geen hoogvlieger met flutprogramma's. Maar ze is prachtig, die ogen kijken dwars door je heen.
    Geheel mee eens. Haar programma op radio 1 is een aanfluiting voor de gemiddelde luisteraar. Ik was vaste luisteraar van deze zender, maar onder meer dit programma heeft me weggejaagd. Ik kijk alleen nog via de webcam of er 'iets' te zien is, ik luister allang niet meer.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
4k reacties
13.299k views
Laatste bericht
234 reacties
472k views
Laatste bericht
5k reacties
11.396k views
Laatste bericht
5k reacties
13.975k views
Laatste bericht
333 reacties
376k views
Laatste bericht
747 reacties
647k views
Laatste bericht
2k reacties
3.380k views
Laatste bericht
2k reacties
1.849k views
Laatste bericht
Werken...
X