Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Yvon Jaspers

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #27
    Oorspronkelijk gepost door wes456 Bekijk bericht
    Zonder adblock krijg je inderdaad zo'n popup, kan je gewoon negeren en weg klikken. Maar als je in die popup verder klikt is het wel een risico.
    Ik heb hier adblock altijd aan staan.


    En er opent eerst een site die zich voordoet als iets van "microsoft repair"
    Die staat op de achtergrond dan in pauze mode ( zoals je ook ziet op een site waarbij je eerst cookies moet toestaan)



    En op die page staat dan een popup waarbij je op OK moet klikken


    Op die site ONDER die popup stond dus ook nog iets half te lezen dat je binnen 4 min en 2sec moet reageren om je "besmetting" ongedaan te maken anders zal het er daadwerkelijk op je PC terecht komen.
    Je maken je dus nieuwsgierig en dwingen je daarbij om op die OK te klikken om die tekst ( van eventuele besmetting) te lezen.
    Ik heb nergens op geklikt en die site gewoon verwijderd.
    Maar heb een diepe scan op mijn PC gedaan en hij heeft wel een besmeting gevonden die ik ook verwijderd heb...hopen dat het hier weer schoon is dus.


    Maar als jij al weet dat e.e.a. op die upload site aanwezig is, moet je die hier eigenlijk niet gaan gebruiken.

    Hij staat hier op het forum wel in de white list, maar als meer mensen daar een besmetting gaan krijgen of iig die site ook gaan tegenkomen, moeten de mods dat maar gaan bijstellen.

    Ik ga er i.i.g. even niet meer downloaden bij mediafire.com !!!
    Reageer

    #28
    Oorspronkelijk gepost door Kanus Bekijk bericht
    Ik krijg daar een scherm tussen dat ik nu een aantal virussen en maleware e.d. op mijn PC heb staan.


    Ik ben nu mijn PC aan het scannen en weet nog niet welke troep ik heb of dat het nog goed is gegaan....want ik heb dat scherm weg geklikt ipv ergens daar op OK in die popup te gaan klikken.



    Maar ondertussen voor ieder ander: pas hiermee even op.
    Zonder adblock krijg je inderdaad zo'n popup, kan je gewoon negeren en weg klikken. Maar als je in die popup verder klikt is het wel een risico.
    Reageer

    #29
    Oorspronkelijk gepost door wes456 Bekijk bericht

    download linkje of video linkje: Yvon



    Ik krijg daar een scherm tussen dat ik nu een aantal virussen en maleware e.d. op mijn PC heb staan.


    Ik ben nu mijn PC aan het scannen en weet nog niet welke troep ik heb of dat het nog goed is gegaan....want ik heb dat scherm weg geklikt ipv ergens daar op OK in die popup te gaan klikken.



    Maar ondertussen voor ieder ander: pas hiermee even op.
    Reageer

    #30
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken


    Video
    Download
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
2k reacties
6.416k views
Laatste bericht
3k reacties
8.545k views
Laatste bericht
4k reacties
13.302k views
Laatste bericht
234 reacties
473k views
Laatste bericht
5k reacties
11.397k views
Laatste bericht
5k reacties
13.976k views
Laatste bericht
333 reacties
376k views
Laatste bericht
747 reacties
648k views
Laatste bericht
Werken...
X