Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Welmoed Sijtsma

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    Ik weet niet... ze is altijd zo netjes.
    Reageer

    Ik denk dat hier bedoeld wordt dat zij altijd achter de desk zit en nooit staande het nieuws doorneemt. Dat is contractueel vastgelegd lijkt me ja.. En dat is jammer, anders zagen we wat meer van Welmoed haar benen
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door Booplover Bekijk bericht
    Het zou ook jammer zijn als haar prachtige voorgevel achter zo'n iPad wordt verborgen.
    Welmoed liep bij het Jeugdjournaal al met kaartjes dus ze is het gewend. Een iPad kan kuren gaan vertonen. Kaartjes zijn wat dat betreft een stuk betrouwbaarder én ze zijn veel lichter. Met een iPad moet je sjouwen.

    Dat van die voorgevel is slechts een bijkomend voordeeltje voor ons
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door nohill68 Bekijk bericht

    Ik denk zomaar dat de andere dames een hekel aan haar hebben. Ze is de enige presentatrice die - blijkbaar - in haar contract heeft laten opnemen dat ze niet met een Ipad vol in beeld hoeft als het nieuws aan de orde is.
    Het zou ook jammer zijn als haar prachtige voorgevel achter zo'n iPad wordt verborgen.
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door puma Bekijk bericht
    In Elsevier





    en oudere




    Wie is de Mol

    Ik denk zomaar dat de andere dames een hekel aan haar hebben. Ze is de enige presentatrice die - blijkbaar - in haar contract heeft laten opnemen dat ze niet met een Ipad vol in beeld hoeft als het nieuws aan de orde is.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
2k reacties
6.415k views
Laatste bericht
3k reacties
8.545k views
Laatste bericht
4k reacties
13.301k views
Laatste bericht
234 reacties
473k views
Laatste bericht
5k reacties
11.396k views
Laatste bericht
5k reacties
13.976k views
Laatste bericht
333 reacties
376k views
Laatste bericht
747 reacties
647k views
Laatste bericht
Werken...
X