Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Emma Deckers

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #96
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Reageer

    #97
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Reageer

    #98
    Tijd voor een plaatje...

    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Reageer

    #99
    Oorspronkelijk gepost door nohill68 Bekijk bericht

    Beste newbie, lees voor je dit soort reacties post eerst de FAQ. Kritiek op de dame in kwestie wordt niet op prijs gesteld. Blijf hier dan weg.

    Als we dan toch de back seat mod (not) uit gaan hangen, ik ben blij dat er eens iemand een afwijkende mening laat horen en respecteer dat die persoon die mening toegedaan is.
    Ik ben het op zich ook wel eens met het relaas dat ED een lege bedoening lijkt te zijn, een luchtbelletje.
    Zo wordt ED wel verkocht en zo te zien met haar volledige medewerking.
    Kun je heel gespannen op reageren maar inhoudelijk is er niets mis mee.
    En dat verkoopmodel is gebleken succesvol dus je hoeft die dame niet te hulp te komen die redt zichzelf prima en staat ondertussen op de kaart.
    En maar met die T schudden (ga vooral zo door).
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door rifdiver Bekijk bericht
    Ik wil niet zuur klinken en misschien beetje off topic (gaat om de mooie foto's tenslotte) maar is die Emma niet helemaal moe van zichzelf?

    Altijd dezelfde kiekjes, feestjes, drankjes in de hand en liggen aan of in het zwembad en accent op haar borsten. Beetje simpel en goedkoop allemaal. Mag wel wat meer stylish. Ga eens wat nuttigs doen denk ik dan. Maar goed misschien een te eenzijdig beeld wat we van haar krijgen voorgeschoteld.

    Een generatie die net als ijdele smurf constant selfies maakt en zich oo zo geweldig denkt te vinden. Als ik er naar kijk ben ik al moe. Laat staan als je deze schijn de hele dag voor de buitenwereld moet ophouden. Verder aardige dame maar volgens mij niet een hoogvlieger als model (zoals haar moeder). Dan had ze het allang gemaakt en op de Vogue gestaan.
    Beste newbie, lees voor je dit soort reacties post eerst de FAQ. Kritiek op de dame in kwestie wordt niet op prijs gesteld. Blijf hier dan weg.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
4k reacties
13.300k views
Laatste bericht
234 reacties
472k views
Laatste bericht
5k reacties
11.396k views
Laatste bericht
5k reacties
13.975k views
Laatste bericht
333 reacties
376k views
Laatste bericht
747 reacties
647k views
Laatste bericht
2k reacties
3.380k views
Laatste bericht
2k reacties
1.849k views
Laatste bericht
Werken...
X