Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Chantal Janzen

Opvouwen
Opvouwen

Actrice Chantal Janzen

Een van Nederlands bekendste presentatrices is natuurlijk Chantal Janzen! De Limburgse blondine is al sinds het begin van deze eeuw actief in de musical- en tv-wereld. Voor haar laatste programma, Chantal komt werken, ging ze allerlei beroepen uitproberen. Zo werkte ze een dag als vuilnisvrouw en verpleegkundige. Naast haar knappe acteer- en presenteerprestaties is ze ook bekend om haar goede looks. Voor beide heeft ze al veel awards in de wacht gesleept!

Lees hier alles over Chantal Janzen

X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

Oorspronkelijk gepost door nohill68 Bekijk bericht

Sommige leden vinden dat nuttig. Ik niet. Maar er is geen regel tegen. Dat weet ik, ik heb ze indertijd als moderator zelf nog aangepast.
    het betuttelende fotobeleid met de kuisheidsfilters is hier ook debet aan. Je gaat niet eerst alle foto's van de laatste weken open klikken voordat je een nieuwe reactie plaatst.
    Reageer

Oorspronkelijk gepost door droogkloot Bekijk bericht
    Met alle respect, maar waarom worden in deze topic dezelfde foto's momenteel 10x herhaald?

Denk dat we ook weer moeten oppassen voor vervuiling...
    Sommige leden vinden dat nuttig. Ik niet. Maar er is geen regel tegen. Dat weet ik, ik heb ze indertijd als moderator zelf nog aangepast.
    Reageer

Met alle respect, maar waarom worden in deze topic dezelfde foto's momenteel 10x herhaald?

Denk dat we ook weer moeten oppassen voor vervuiling...
    Reageer

Prikkelend plaatje
    Klik om te bekijken
    Prikkelend plaatje
    Klik om te bekijken
    Reageer

Prikkelend plaatje
    Klik om te bekijken
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht