Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Victoria Koblenko

Opvouwen

Biografie

Opvouwen

Op zoek naar actrice Victoria Koblenko? Vind hier alles over haar Instagram foto’s, lengte, vriend, carrière en meer!

Lees alles over Victoria Koblenko

X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts
  • Forum regular
      Avex
    • 15 mei 2007
    • 595

Oorspronkelijk gepost door mesmeister Bekijk bericht

Dank je wel voor je compliment. Ik heb 2 dingen voor je.
    1: waarom ben ik nog nooit gerapporteerd aan de beheerders voor AI? 2: 1, ik ben wel gerapporreerd voor het herplaatsen van content Avex doet het wel. Zou je hem willen waarschuwen voor deze overtreding? Zoals je bij mij ook deed?

hannes791
    1. Dat ben je wel, meermaals.
    2. Ik begrijp werkelijk niet waar je het allemaal over hebt.​​

Oorspronkelijk gepost door WSM Bekijk bericht

Fakefoto's? Hij heeft via AI alleen de tekst laten verwijderen, dat is volgens mij iets anders dan een fakefoto. Als dit volgens jou een fakefoto is, zijn foto's waarbij met de belichting is gespeeld om 'meer' te laten zien, ook niet toegestaan?
    Volgens mij is de inkijk ook groter gemaakt, en nu krijg je er een AI-label/logo linksonder voor terug, maar goed, die semantische onzin is allemaal niet relevant, het gaat niet om een enkel voorbeeld. Het gaat om het achterliggende punt. Hij post vaker AI-foto's. Kijk naar de foto's van Jeri Ryan, die zijn volledig AI gegenereerd, geen pixel is Jeri Ryan. Fakes zijn nooit toegestaan geweest zonder AI, waarom dan wel met?

Ik zit persoonlijk niet op AI gegenereerde foto's te wachten, ongeacht welke definitie van "fake" je erop nahoud, maar als er een doelgroep voor is, prima, maak er een subforum voor aan, iedereen blij.
    Aangepast door Avex; Gisteren, 19:58.
    Reageer
  • WSM
    Newbie
      WSM
    • 20 december 2014
    • 26

Oorspronkelijk gepost door Avex Bekijk bericht

Prachtig, al die AI-meuk van jou, maar volgens mij is het hier al sinds jaar en dag niet de bedoeling om fakefoto's te plaatsen en die werden normaliter ook verwijderd door de moderators.
    Fakefoto's? Hij heeft via AI alleen de tekst laten verwijderen, dat is volgens mij iets anders dan een fakefoto. Als dit volgens jou een fakefoto is, zijn foto's waarbij met de belichting is gespeeld om 'meer' te laten zien, ook niet toegestaan?

Reageer
  • Very regular member
      mesmeister
    • 7 mei 2013
    • 1138

Oorspronkelijk gepost door Avex Bekijk bericht

Prachtig, al die AI-meuk van jou, maar volgens mij is het hier al sinds jaar en dag niet de bedoeling om fakefoto's te plaatsen en die werden normaliter ook verwijderd door de moderators. Ik zie niet in waarom dat anders zou zijn voor een fake gemaakt met AI. Ook in andere topics, zoals Jeri Ryan, plaats je de meest neppe AI-rommel. Ik weet het niet hoor, maar daar zijn vast andere fora voor te vinden. Ik zou het persoonlijk in ieder geval zeer op prijs stellen als we die AI-troep hier buiten de deur houden of er een apart subforum voor komt zodat het tenminste helder is wanneer iets AI is en wanneer niet.
    Dank je wel voor je compliment. Ik heb 2 dingen voor je.
    1: waarom ben ik nog nooit gerapporteerd aan de beheerders voor AI? 2: 1, ik ben wel gerapporreerd voor het herplaatsen van content Avex doet het wel. Zou je hem willen waarschuwen voor deze overtreding? Zoals je bij mij ook deed?

hannes791
    Aangepast door mesmeister; 27 november 2025, 18:53.
    Reageer
  • Forum regular
      Avex
    • 15 mei 2007
    • 595

Oorspronkelijk gepost door mesmeister Bekijk bericht

Even AI de pixeltjes laten werken ipv de tekat. Wat alleen maar afleid van de 2 onderwerpen.
    Prachtig, al die AI-meuk van jou, maar volgens mij is het hier al sinds jaar en dag niet de bedoeling om fakefoto's te plaatsen en die werden normaliter ook verwijderd door de moderators. Ik zie niet in waarom dat anders zou zijn voor een fake gemaakt met AI. Ook in andere topics, zoals Jeri Ryan, plaats je de meest neppe AI-rommel. Ik weet het niet hoor, maar daar zijn vast andere fora voor te vinden. Ik zou het persoonlijk in ieder geval zeer op prijs stellen als we die AI-troep hier buiten de deur houden of er een apart subforum voor komt zodat het tenminste helder is wanneer iets AI is en wanneer niet.
    Aangepast door Avex; 27 november 2025, 17:43.
    Reageer
  • Very regular member
      mesmeister
    • 7 mei 2013
    • 1138

Even AI de pixeltjes laten werken ipv de tekat. Wat alleen maar afleid van de 2 onderwerpen.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
255 reacties
474k views
Laatste bericht
650 reacties
212k views
Laatste bericht
45 reacties
69k views