Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Brecht van Hulten

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #36
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken

    Reageer

    #37
    Oorspronkelijk gepost door puma Bekijk bericht

    Mee eens. Brecht is een hele mooie vrouw en haar benen zijn echt geweldig. Ik hoop dat zij meer gaat showen zoals ze bij Kassa lang deed. De laatste periode daar was zij overigens ook al veel in broek. Ook mooi, maar hoop dat ze toch weer gaat kiezen voor jurk en rok.

    ik had laatste, vlak onder deze Posts, nog een foto van haar gedropt in rok en hooggehakte laarzen.

    Ben het helemaal met je eens. Als ze dan een broek of jumpsuite draagt..... mag het van mij wel wat strakker. Laat dat lekkere lichaam zien. Ze kan het nog hebben op haar leeftijd en ze mag het best laten zien.

    De foto van haar in jurkje en hoge laarzen ........ zo zie ik haar het liefst, maar dat is persoonlijk ;-)
    Reageer

    #38
    Oorspronkelijk gepost door toob174 Bekijk bericht
    Ik hoop dat Brecht nog een beetje moet wennen bij de 5 uur show. De kleding doet haar mooie lichaam geen recht.....
    Mee eens. Brecht is een hele mooie vrouw en haar benen zijn echt geweldig. Ik hoop dat zij meer gaat showen zoals ze bij Kassa lang deed. De laatste periode daar was zij overigens ook al veel in broek. Ook mooi, maar hoop dat ze toch weer gaat kiezen voor jurk en rok.

    ik had laatste, vlak onder deze Posts, nog een foto van haar gedropt in rok en hooggehakte laarzen.


    Reageer

    #39
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken


    Ik hoop dat Brecht nog een beetje moet wennen bij de 5 uur show. De kleding doet haar mooie lichaam geen recht.....
    Reageer

    #40
    Oorspronkelijk gepost door NPO Bekijk bericht

    Meer is inderdaad beter bij deze fijne dame.
    Ik vind het wel eng dat ze naar een commerciële zender is gegaan met zo’n vage remake van een ooit succesvol programma. Het is (denk ik) in het verleden al vaker bewezen dat dit concept niet werkt in NL.....engste in dit geval is “Wat gaat er dan met onze schoonheid gebeuren?”. Zou zonde zijn als ze straks uitgerangeerd raakt bij een 5-in-het-land update situatie...Zoals wel meer toppers die voor de grote zender (en geld?) gaan.
    Helemaal mee eens. Het zou eeuwig zonde zijn als deze heerlijke dame van TV zou verdwijnen omdat het programma dat ze presenteert niet genoeg kijkers heeft...... Ik zal in elk geval blijven kijken als Brecht presenteerd...
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
1 antwoord
4.033k views
Laatste bericht
4k reacties
7.057k views
Laatste bericht
3k reacties
5.232k views
Laatste bericht
359 reacties
1.197k views
Laatste bericht
14 reacties
16k views
Laatste bericht
3k reacties
2.804k views
Laatste bericht
949 reacties
4.871k views
Laatste bericht
54 reacties
39k views
Laatste bericht
Werken...
X