Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Helga van Leur

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

***> Oorspronkelijk gepost door waht Bekijk bericht ***> Ze heeft echt van die prachtige ogen Alleen om dat al hoort ze bij de mooiste vrouwen van Nederland.
    Dat samen met perfect figuur en kledingkeuze maakt haar een waar genot om naar te kijken. ***> ***> ***> ***>Nou nou ze is inderdaad leuk maar om er nu gelijk tot één van de mooiste vrouwen van nederland tebestempelen vind ik ook wat ver gaan
    Reageer

Ze heeft echt van die prachtige ogen Alleen om dat al hoort ze bij de mooiste vrouwen van Nederland.
    Dat samen met perfect figuur en kledingkeuze maakt haar een waar genot om naar te kijken.
    Reageer

Ze ziet er altijd lekker uit, zelfs als ze niets zou dragen. Ehhh.... ff denken hier klopt iets niet in mijn schrijven........
    Wie zijn billen brand is blij dat hij niet omgekeerd stond
    Reageer

Euhmm...

Heeft iemand toevallig capjes van vanavond?
    Gr.
    S.
    Reageer

***> Oorspronkelijk gepost door switcher Bekijk bericht ***> Mijn ***, wat zag ze er vanavond weer lekker uit!
    Ze heeft echt een heerlijk figuurtje om zo'n strakke spijkerbroek te dragen, waarin die goddelijke kont, met de juiste proporties en rondingen, prima in uitkomt.
    Een echte dream-queen!
    Gr.
    S.***> ***> ***> ***>Inderdaad, en dat strakke rood/wit gestreepte bloesje mag ze van mij ook wel vaker aandoen ! Staat haar werkelijk geweldig.
    Eeen nadeeltje: ik weet nou nog niet wat voor weer het morgen word, was een beetje afgeleid.
    Reageer

Mijn ***, wat zag ze er vanavond weer lekker uit!
    Ze heeft echt een heerlijk figuurtje om zo'n strakke spijkerbroek te dragen, waarin die goddelijke kont, met de juiste proporties en rondingen, prima in uitkomt.
    Een echte dream-queen!
    Gr.
    S.
    Reageer

Haeger je haalt me de woorden uit de mond, geweldige vrouw om te zien!
    Reageer

Wat zag Helga er vandaag weer zomers uit! Knalrood bloesje, haar weer 'ns leuk opgestoken. Een aanwinst voor elk zomers terrasje!
    Reageer

***> Oorspronkelijk gepost door dutchcapper Bekijk bericht ***> .

Die problemen mag ze van mij wel vaker hebben dan. Vooral als haar blousje zo lekker strak zit.

.***> ***> ***> ***>Bloesje zat idd lekker strak.
    Reageer

***> Oorspronkelijk gepost door safey ***>
    NSFW
    Wacht op check

NSFW
    Wacht op check

Helga had wat problemen met het zendertje van de microfoon ... ***> ***> ***> ***>.

Die problemen mag ze van mij wel vaker hebben dan. Vooral als haar blousje zo lekker strak zit.

.
    http://tattoobabes.byethost9.com/
    Reageer
Recent
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
205 reacties
524k views
Laatste bericht  
685 reacties
1.413k views
Laatste bericht