Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Helga van Leur

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    Oorspronkelijk gepost door Kanus Bekijk bericht
    Dat weet ik niet... zou zomaar allemaal echt kunnen zijn.

    Ik ben alleen niet zo naïef en denk dan logisch even verder.

    Of geloof jij dat Ruud de Wild nu de hoofddirecteur van PB is, die dit allemaal maar eventjes regelt ?

    Nou om eerlijk te zijn , heb ik die hele verhaal nog niet eens gevolgd.
    Ik zag het staan op de telegraaf en AD geloof ik ..
    Maar het zou best kunnen dat ze er over na wilt denken en hopend dta ze het idd doet ...
    Maar dan zal er wel een aardig prijskaartje aan vasthangen
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door tjaka Bekijk bericht
    In het kort: de boel word weer eens flink opgenaait...
    Dat weet ik niet... zou zomaar allemaal echt kunnen zijn.

    Ik ben alleen niet zo naïef en denk dan logisch even verder.

    Of geloof jij dat Ruud de Wild nu de hoofddirecteur van PB is, die dit allemaal maar eventjes regelt ?

    Zou mooi zijn als Ruud dat kon, want dan kunnen anderen (lees: wij hier op Mokkels.nl) dat ook.
    Op die manier kon PB wel een weekblad worden als er hier ook zulke handtekeningen topics komen.
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door Kanus Bekijk bericht
    Volgens mij weer e.o.a. website die met deze onzin graag de aandacht wil trekken. ( veel hits en gratis reclame)
    En het werkt ook nog als je maar het woordje PB gebruikt.


    Ze geeft waarschijnlijk zo'n antwoord als: "ik denk erover na", om daar verder niet meer op te hoeven reageren
    en mocht het zo zijn dat er 100.000 reacties aangeboden worden en ze moet gaan "nadenken" (raar woord want het antwoord kent ze immers al)
    ....en dat is dan dus:"Ik heb nagedacht en het is NEE !!"

    Denken mensen nu echt dat wanneer er maar ergens 100.000 berichtjes gepost zijn, Helga als beloning daarvoor haar kleren uittrekt.
    En dat alles al in kannen en kruiken is terwijl ze bij PB nog van niks weten. ...Misschien willen ze dat bij PB wel helemaal niet,
    of ze zeggen OK voor 1000 euri en 3 consumptiebonnen voor een bakkie koffie.
    En dan zegt Helga NEE, want ik wil wel graag 400.000 euri....en PB zegt, hebben we niet!, die vraag je maar aan Ruud de Wild.

    Want als er al zo'n actie op touw gezet zou worden dan is er vaak vooraf al tussen het mokkel en PB een deal dat ze IN de PB komt.
    En kan je daarna dus op de site van PB zelf zogenaamd nog iets ondertekenen met als doel het gebeuren groots in de media te krijgen
    zodat heel Nederland er weer weet van heeft en er hopelijk daardoor goed verkocht gaat worden.

    Of dat het allemaal wel echt is en die Ruud de Wild (net zoals A. Verlinde altijd is met zijn programma) door PB is benaderd en het spelletje meespeelt.
    Maar ben er bang voor dat het dat niet is en er in de toekomst geen naakte Helga te zien zal zijn....maar goed, we zullen het zien. van mij mag het.
    In het kort: de boel word weer eens flink opgenaait...
    Reageer

    Volgens mij weer e.o.a. website die met deze onzin graag de aandacht wil trekken. ( veel hits en gratis reclame)
    En het werkt ook nog als je maar het woordje PB gebruikt.


    Ze geeft waarschijnlijk zo'n antwoord als: "ik denk erover na", om daar verder niet meer op te hoeven reageren
    en mocht het zo zijn dat er 100.000 reacties aangeboden worden en ze moet gaan "nadenken" (raar woord want het antwoord kent ze immers al)
    ....en dat is dan dus:"Ik heb nagedacht en het is NEE !!"

    Denken mensen nu echt dat wanneer er maar ergens 100.000 berichtjes gepost zijn, Helga als beloning daarvoor haar kleren uittrekt.
    En dat alles al in kannen en kruiken is terwijl ze bij PB nog van niks weten. ...Misschien willen ze dat bij PB wel helemaal niet,
    of ze zeggen OK voor 1000 euri en 3 consumptiebonnen voor een bakkie koffie.
    En dan zegt Helga NEE, want ik wil wel graag 400.000 euri....en PB zegt, hebben we niet!, die vraag je maar aan Ruud de Wild.

    Want als er al zo'n actie op touw gezet zou worden dan is er vaak vooraf al tussen het mokkel en PB een deal dat ze IN de PB komt.
    En kan je daarna dus op de site van PB zelf zogenaamd nog iets ondertekenen met als doel het gebeuren groots in de media te krijgen
    zodat heel Nederland er weer weet van heeft en er hopelijk daardoor goed verkocht gaat worden.

    Of dat het allemaal wel echt is en die Ruud de Wild (net zoals A. Verlinde altijd is met zijn programma) door PB is benaderd en het spelletje meespeelt.
    Maar ben er bang voor dat het dat niet is en er in de toekomst geen naakte Helga te zien zal zijn....maar goed, we zullen het zien. van mij mag het.
    Aangepast door Kanus; 19 januari 2011, 13:10.
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door vindingrijk Bekijk bericht
    Ik hoop op jullie steun!
    Nou
    Mijn steun krijg je zekers...
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
4k reacties
13.299k views
Laatste bericht
234 reacties
472k views
Laatste bericht
5k reacties
11.396k views
Laatste bericht
5k reacties
13.975k views
Laatste bericht
333 reacties
376k views
Laatste bericht
747 reacties
647k views
Laatste bericht
2k reacties
3.380k views
Laatste bericht
2k reacties
1.849k views
Laatste bericht
Werken...
X