Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Helga van Leur

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    Oorspronkelijk gepost door waht Bekijk bericht
    Ze heeft echt van die prachtige ogen Alleen om dat al hoort ze bij de mooiste vrouwen van Nederland.
    Dat samen met perfect figuur en kledingkeuze maakt haar een waar genot om naar te kijken.
    Nou nou ze is inderdaad leuk maar om er nu gelijk tot één van de mooiste vrouwen van nederland tebestempelen vind ik ook wat ver gaan
    Reageer

    Ze heeft echt van die prachtige ogen Alleen om dat al hoort ze bij de mooiste vrouwen van Nederland.
    Dat samen met perfect figuur en kledingkeuze maakt haar een waar genot om naar te kijken.
    Reageer

    Ze ziet er altijd lekker uit, zelfs als ze niets zou dragen. Ehhh.... ff denken hier klopt iets niet in mijn schrijven........
    Reageer

    Euhmm...

    Heeft iemand toevallig capjes van vanavond?
    Gr.
    S.
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door switcher Bekijk bericht
    Mijn god, wat zag ze er vanavond weer lekker uit!
    Ze heeft echt een heerlijk figuurtje om zo'n strakke spijkerbroek te dragen, waarin die goddelijke ****, met de juiste proporties en rondingen, prima in uitkomt.
    Een echte dream-queen!
    Gr.
    S.
    Inderdaad, en dat strakke rood/wit gestreepte bloesje mag ze van mij ook wel vaker aandoen ! Staat haar werkelijk geweldig.
    Eeen nadeeltje: ik weet nou nog niet wat voor weer het morgen word, was een beetje afgeleid.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
5k reacties
11.395k views
Laatste bericht
5k reacties
13.974k views
Laatste bericht
333 reacties
376k views
Laatste bericht
747 reacties
647k views
Laatste bericht
2k reacties
3.379k views
Laatste bericht
2k reacties
1.849k views
Laatste bericht
233 reacties
471k views
Laatste bericht
948 reacties
1.092k views
Laatste bericht
Werken...
X