Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Susan Smit

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #66
    Oorspronkelijk gepost door thej Bekijk bericht

    Je kan gelijk hebben hoor.
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken


    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken


    Op deze foto's uit 2006 heeft ze al volle, ronde borsten.

    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken


    En op deze foto van dit jaar zien ze er, met wat minder ondersteuning en zonder push-up, ook heel natuurlijk uit. Tot zover dit wetenschappelijke onderzoek naar de borsten van Susan.
    Reageer

    #67
    Oorspronkelijk gepost door Booplover Bekijk bericht
    Toch wel aan de vorm. Bij fake zijn ze vaak onnatuurlijk rond en soms zie je de implantaten eruit steken, zoals bij Katja Schuurman. Ik zal eens in het archief gaan zoeken, hoe ze er bij Susan jaren geleden uitzagen.
    Je kan gelijk hebben hoor.
    Reageer

    #68
    Oorspronkelijk gepost door Booplover Bekijk bericht
    Toch wel aan de vorm. Bij fake zijn ze vaak onnatuurlijk rond en soms zie je de implantaten eruit steken, zoals bij Katja Schuurman. Ik zal eens in het archief gaan zoeken, hoe ze er bij Susan jaren geleden uitzagen.
    Je ziet het aan enkele elementen. Bij fakers zie je dat het oorspronkelijke borstweefsel naar boven is geduwd, waardoor er een wat onnatuurlijke hoek ontstaat bij de bovenkant. Hier zie je geen hoek.
    Verder kun je zien dat de kleur overal gelijk is, bij fakers zie je geregeld een scala aan verschillende tinten, dat zijn restjes van bloeduitstortingen na de operatie rond de sneetjes en tot een paar centimeter erna.
    Reageer

    #69
    Oorspronkelijk gepost door thej Bekijk bericht

    Waaraan zie jij dat ze echt zijn als ik vragen mag?
    Vind ze eerlijk gezegd nogal fake ogen. Zeker voor een dame van haar leeftijd (46).
    Toch wel aan de vorm. Bij fake zijn ze vaak onnatuurlijk rond en soms zie je de implantaten eruit steken, zoals bij Katja Schuurman. Ik zal eens in het archief gaan zoeken, hoe ze er bij Susan jaren geleden uitzagen.
    Reageer

    #70
    Oorspronkelijk gepost door Booplover Bekijk bericht
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken


    Wat een geweldige borsten heeft ze toch! En zo te zien helemaal echt!
    Waaraan zie jij dat ze echt zijn als ik vragen mag?
    Vind ze eerlijk gezegd nogal fake ogen. Zeker voor een dame van haar leeftijd (46).
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
234 reacties
472k views
Laatste bericht
5k reacties
11.396k views
Laatste bericht
5k reacties
13.974k views
Laatste bericht
333 reacties
376k views
Laatste bericht
747 reacties
647k views
Laatste bericht
2k reacties
3.379k views
Laatste bericht
2k reacties
1.849k views
Laatste bericht
948 reacties
1.092k views
Laatste bericht
Werken...
X