Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Elise Schaap

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #76
    Oorspronkelijk gepost door hannes791 Bekijk bericht

    Tot nadere bevestiging blijft dat dan uiteraard zo. Overigens is er een fundamenteel verschil tussen op film (voor iedereen beschikbaar) of op het toneel, maar dat hoef ik verder niet uit te leggen, neem ik aan
    Klopt! Maar als een theatervoorstelling wordt opgenomen en voor iedereen beschikbaar is/was (heeft volgens mij nog op de NPO site gestaan), dan vind ik het weer wat anders
    Aangepast door pombeer2; 12 november 2020, 00:47.
    Reageer

    #77
    Oorspronkelijk gepost door pombeer2 Bekijk bericht

    Elise/haar management heeft aan het forum laten weten dat die toch vrij expliciete scene niet meer geplaatst mag worden.

    Maar aangezien ze laatst ook in April, May and June weet ik niet of ze dat nog steeds een probleem vindt...
    Tot nadere bevestiging blijft dat dan uiteraard zo. Overigens is er een fundamenteel verschil tussen op film (voor iedereen beschikbaar) op het toneel, maar dat hoef ik verder niet uit te leggen, neem ik aan
    Reageer

    #78
    Oorspronkelijk gepost door mk1992 Bekijk bericht
    Huh, ik heb laatst een filmpje gepost hier (afgelopen weekend), en die zijn nu ineens weg!?!?
    Zou graag uitleg willen, want dit snap ik dus niet....
    Elise/haar management heeft aan het forum laten weten dat die toch vrij expliciete scene niet meer geplaatst mag worden.

    Maar aangezien ze laatst ook in April, May and June weet ik niet of ze dat nog steeds een probleem vindt...
    Reageer

    #79
    Alles van Elise uit "het temmen van de feeks" staat op een verboden lijst en mag niet gepost worden.
    Stond ergens in de regels of zo.

    Ben
    Reageer

    #80
    Oorspronkelijk gepost door mk1992 Bekijk bericht
    Huh, ik heb laatst een filmpje gepost hier (afgelopen weekend), en die zijn nu ineens weg!?!?
    Zou graag uitleg willen, want dit snap ik dus niet....
    die is verwijderd omdat dit alleen foto`s zijn
    filmpjes horen in de map movies thuis
    snap die logica ook niet , maar het zijn blijkbaar regels van de pagina
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
4k reacties
13.300k views
Laatste bericht
234 reacties
472k views
Laatste bericht
5k reacties
11.396k views
Laatste bericht
5k reacties
13.975k views
Laatste bericht
333 reacties
376k views
Laatste bericht
747 reacties
647k views
Laatste bericht
2k reacties
3.380k views
Laatste bericht
2k reacties
1.849k views
Laatste bericht
Werken...
X