Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Annechien Steenhuizen

Opvouwen
Biografie
Opvouwen

NOS-Journaal presentatrice met pittig haar, pittige kledingsmaak en een pittig karakter!

Carrière

Deze dame met een kort-pittig kapsel is vanaf 2009 dagelijks op de televisie te zien. Máár, daarvoor heeft ze natuurlijk wel wat moeten doen. Zo volgde Annechien de opleiding Journalistiek en is ze daarna gaan werken bij RTL Nieuws. Een tijdje later was ze een van de Jakhalzen, als onderdeel van de gelijknamige vaste rubriek in De Wereld Draait Door. De reden dat ze koos voor het journalistieke vak – zo vertelde ze ooit in een interview – was omdat ze een romantisch beeld had van het correspondentschap. In haar fantasie zou ze over de wereld gaan reizen en allerlei misstanden bespreken. Dat leek haar wel wat. Een mooie droom van Annechien, maar deze kinderfantasie is tot op heden nog geen werkelijkheid geworden. Wellicht in de toekomst?

Vooralsnog is ze sinds 2013 een van de vaste presentatoren van het NOS Journaal van 20:00 uur en brengt ze ons dagelijks op de hoogte van alles wat er op de wereld gaande is. Welk ‘nieuws’ haar zelf bezighoudt? Het klimaatprobleem. Daar is ze toch wel best wel een beetje bezorgd om. Zó erg, dat ze besloot om in een natuurfilm te gaan spelen. Ook de #MeToo beweging liet haar niet koud. Machtige mannen en vrouwen die denken dat ze alles kunnen doen? Daar walgt ze van! Aan haar komen ze in ieder geval niet, want ze kan zichzelf goed redden. Ze is – naar eigen zeggen – niet op haar mondje gevallen. Pittig dus!

Relatie

Annechien heeft duidelijk eerst aan haar carrière lopen timmeren voordat ze aan kinderen heeft gedacht, óf ze heeft moeite gehad met het vinden van een vent, maar dat laatste is moeilijk voor te stellen. Op haar 35ste werd ze moeder van een zoontje met de naam Riff. Goede naam voor een gitarist! Daarna, op haar 37ste, beviel ze van dochtertje Vesper.

Forum
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

Ik post ook in de threads 'Lokale tv mokkels' en 'Babes uit een reclame' en 'Caps van onbekend tv'. Kijk daar ook eens!
    Reageer

Mooie plaatjes van Annechien
    Reageer

Reageer

Reageer

Ik post ook in de threads 'Lokale tv mokkels' en 'Babes uit een reclame' en 'Caps van onbekend tv'. Kijk daar ook eens!
    Reageer

Lekker hoor, dat shirtje zonder BH.......
    Reageer

Oorspronkelijk gepost door nohill68 Bekijk bericht

Volgens mij zijn dat nog mijn caps uit haar tijd bij RTV Utrecht.
    Zou kunnen. Ik heb ze nog maar eens te voorschijn gehaald, omdat er veel caps met TinyPic zijn verdwenen.
    Aangepast door Booplover; 20 januari 2020, 16:42.
    Reageer

Oorspronkelijk gepost door Booplover Bekijk bericht

Volgens mij zijn dat nog mijn caps uit haar tijd bij RTV Utrecht.
    Reageer

Reageer

Reageer
Recent
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
499 reacties
1.427k views
Laatste bericht  
2k reacties
3.968k views
Laatste bericht  
53 reacties
18k views