Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Ik zoek en vind niet... wie helpt?

Opvouwen
Dit is een sticky topic.
X
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #21
    Wie weet wie deze dame is, ze is presentatrice/interviewster in een commercial van Decupré die uitgezonden werd op Lifestyle TV. Misschien presenteert ze nog programma's, maar kan haar niet vinden

    Pikante foto

    Wacht op check
    Dit is Arlette Adriani
    Reageer

    #22
    Oorspronkelijk gepost door Mjvanbree Bekijk bericht
    Wie weet wie deze dame is, ze is presentatrice/interviewster in een commercial van Decupré die uitgezonden werd op Lifestyle TV. Misschien presenteert ze nog programma's, maar kan haar niet vinden

    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Oh wat grappig. Ik zag haar laatst op tv. En toen dacht ik, hoe heet ze ook alweer. Presentatrice geweest bij een soort nieuws iets op SBS geloof ik. Na een kleine zoektocht ben ik maar gestopt met zoeken,j hebt in ieder geval een screendump. Nu moet ze zeker wel te vinden zijn.
    Reageer

    #23
    Wie weet wie deze dame is, ze is presentatrice/interviewster in een commercial van Decupré die uitgezonden werd op Lifestyle TV. Misschien presenteert ze nog programma's, maar kan haar niet vinden

    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Reageer

    #24
    Oorspronkelijk gepost door Cactusman Bekijk bericht
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken


    Ik kwam deze foto tegen toen ik in wat oude mappen zat te bladeren. Ik weet dat het een deelneemster is van Beauty & the Nerd indertijd.
    Ik weet ondertussen ook dat haar voornaam Desirée is. Maar weet iemand haar volledige naam? Alsook als ze op dit forum een eigen topic heeft?

    Bedankt!
    Ik heb de reeksen vroeger ook gezien, en kan me deze ook nog perfect herinneren
    Ik wist nog dat het een vlaamse schone is, maar achternaam had ik geen idee van. En die naam is ook nergens echt in de persberichten van toen terug te vinden.
    Maar na lang zoeken ben ik er toch achter gekomen: Desiree De Maerteleire

    Reageer

    #25
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken


    Ik kwam deze foto tegen toen ik in wat oude mappen zat te bladeren. Ik weet dat het een deelneemster is van Beauty & the Nerd indertijd.
    Ik weet ondertussen ook dat haar voornaam Desirée is. Maar weet iemand haar volledige naam? Alsook als ze op dit forum een eigen topic heeft?

    Bedankt!
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
1 antwoord
554 views
Laatste bericht
2k reacties
2.403k views
Laatste bericht
212 reacties
381k views
Laatste bericht
101 reacties
283k views
Laatste bericht
14 reacties
19k views
Laatste bericht
1 antwoord
2.277k views
Laatste bericht
2k reacties
9.841k views
Laatste bericht
6 reacties
13k views
Laatste bericht
Werken...
X