Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Maureen Vanherberghen

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Reageer

    #2
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Reageer

    #3
    Oorspronkelijk gepost door spangas Bekijk bericht

    Als het goed is heeft Sarah Mylle zelf besloten iets anders te willen gaan doen



    Ik hoop echt dat Inge De Vogelaere weer terug opnieuw te horen zal zijn zoals min of meer beloofd was toen zij van het schema werd gehaald!
    Dat wist ik van Sarah Mylle, maar ik bedoelde het niet op die manier :p verkeerd verwoord dus
    Ze voelde zich al een tijdje niet meer lekker in 'r vel, en besloot idd om te stoppen bij Q. Ook Jolien Roets en Marie Monballiu hebben hetzelfde meegemaakt, echter zijn beiden wel opnieuw bij Q verder gegaan daarna.
    Inge De Vogelaere werkt mee achter de schermen als producer atm. Ze zit ook regelmatig in de radiostudio bij een van de andere presentatoren, op de website kan je dat soms zien op de livestream.
    Zelfs nu is er al weinig te beleven op de zender in het weekend. Vanaf de middag is de studio leeg en is het non-stop muziek.
    Nu ook Sam De Bruyn er niet meer is, zullen ze Inge wel moeten inschakelen ofwel véél nieuw volk mogen zoeken

    Reageer

    #4
    Oorspronkelijk gepost door tazz1985 Bekijk bericht
    En na het ontslag van Sarah Mylle eerder dit jaar
    Als het goed is heeft Sarah Mylle zelf besloten iets anders te willen gaan doen

    Oorspronkelijk gepost door tazz1985 Bekijk bericht
    zullen ze dus heel wat vervangers mogen zoeken!
    Ik hoop echt dat Inge De Vogelaere weer terug opnieuw te horen zal zijn zoals min of meer beloofd was toen zij van het schema werd gehaald!
    Reageer

    #5
    Maureen Vanherberghen blijkt ook zwanger te zijn
    Blijkt een vruchtbaar jaar te zijn bij Q-Music(België). Want ook de vrouw van Maarten Vancoillie (beiden prestatoren bij Q-Music) en Jolien Roets zijn zwanger.
    En na het ontslag van Sarah Mylle eerder dit jaar zullen ze dus heel wat vervangers mogen zoeken!
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
26 reacties
38k views
Laatste bericht
196 reacties
541k views
Laatste bericht
167 reacties
376k views
Laatste bericht
467 reacties
1.790k views
Laatste bericht
199 reacties
199k views
Laatste bericht
322 reacties
848k views
Laatste bericht
2k reacties
4.205k views
Laatste bericht
417 reacties
900k views
Laatste bericht
Werken...
X