Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Lisette Wellens

Opvouwen
Forum
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

Apart, die doorkijkbloes.
    Ik post ook in de threads 'Lokale tv mokkels' en 'Babes uit een reclame' en 'Caps van onbekend tv'. Kijk daar ook eens!
    Reageer

Reageer

Reageer

Reageer

Reageer

Reageer

Reageer

Reageer

Reageer

Jammer dat ze haar ragebol weer heeft gevonden en opgezet. Vond haar sluikere haar veel mooier staan
    Reageer

Reageer

Reageer

Reageer

Oorspronkelijk gepost door LadiesLover Bekijk bericht

Haar gezicht komt zo wel veel beter in beeld (jukbeenderen, kaaklijn) want het haar valt er nu minder voor & ze lijkt er zelf wel content mee; ikzelf vind haar nu knapper. En ja, jaren '80: dat vond ik wel het begin van de moderne tijd. De muziek werd in ieder geval een stuk spannender.
    De moderne tijd begon iets eerder.Al voor mijn geboorte. Er was een enorme overgangsfase tussen 1900 en 1965... Na de oorlog gingen de jaren 30 hier nog even 20 jaar verder... De moderne tijd beukte rond 65 keihard binnen. Kwam tot wasdom in de jaren 80 en 90 en is nu alweer 20 jaar in verval.
    Reageer

Oorspronkelijk gepost door Legs&co Bekijk bericht

Vind het een beetje TROS/Veronica omroepster begin jaren 80... niet verkeerd hoor. Maar het is opeens drastisch anders. Ik herkende haar bijna niet zeg maar.
    Haar gezicht komt zo wel veel beter in beeld (jukbeenderen, kaaklijn) want het haar valt er nu minder voor & ze lijkt er zelf wel content mee; ikzelf vind haar nu knapper. En ja, jaren '80: dat vond ik wel het begin van de moderne tijd. De muziek werd in ieder geval een stuk spannender.
    Reageer
Recent
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
10k reacties
16.501k views
Laatste bericht  
181 reacties
399k views
Laatste bericht  
4 reacties
13k views