Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Pernille la Lau

Opvouwen
Forum
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

Het blijft gewoon een heerlijke vrouw ;-)
    Reageer

.

.
    http://tattoobabes.byethost9.com/
    Reageer

Oorspronkelijk gepost door Ikhouvanelkevrouw Bekijk bericht

Nee, dit is een prachtige vrouw met erg mooie rondingen. Een echte vrouw zoals je die niet veel meer ziet. Ze heeft alles. Alleen mis ik nog lange nagels.
    De laatste jaren is ze een beetje tuttig in haar kledingkeuze. Ze houdt wel van flirten, maar als ze een keer ietwat opgewonden is, dan lijkt het erop dat ze zich daarvoor schaamt en dat ze liever niet heeft dat je het 'post'. Ze is het leukst als ze spontaan is zonder 'air' over zich heen. Eigenlijk meer zoals Quinty Trustfull en Vivian Slingerland zijn. Lange nagels zijn niet praktisch, zeker niet als je dingen gaat doen waar je geen Corona bij kunt gebruiken.
    Reageer

Oorspronkelijk gepost door mokkelsfan1970 Bekijk bericht
    wat een vreselijk mens is dat zeg die Pernille La Lau. Altijd zo overdreven doen ook in haar filmpjes die ze plaatst en ze denkt ook nog dat ze heel wat is. Kunnen ze haar niet met pensioen sturen! scheelt een hoop ergenis bij veel mensen!
    Vreselijk zou ik Pernille niet willen noemen. Het is gewoon een knappe vrouw met heerlijke benen. Wel vind ik dat ze iets mist waardoor ze naar mijn mening niet tot het rijtje Astrid Joosten, Astrid Kersseboom, loretta schrijver, etc. behoort.
    Reageer

Chorus Hymenaeal or Triumphal Chaunt
    Matched with thine would be all
    But an empty vaunt,
    A thing wherein we feel there is some hidden want..

What objects are the fountains
    Of thy happy strain?
    What fields or waves of mountains?
    What shapes of sky or plain?
    What love of thine own kind? What ignorance of pain?

Teach me half the gladness
    That thy brain must know,
    Such harmonious madness
    From my lips would flow,
    The world would listen then- as i am listening now..

To a Skylark.
    Reageer

wat een vreselijk mens is dat zeg die Pernille La Lau. Altijd zo overdreven doen ook in haar filmpjes die ze plaatst en ze denkt ook nog dat ze heel wat is. Kunnen ze haar niet met pensioen sturen! scheelt een hoop ergenis bij veel mensen!
    Ben ik toch niet helemaal met je eens. Ieder zijn ding natuurlijk, maar ik vind haar een ontzettend lekker ding en van mij mag ze nog heel lang denken dat ze heel wat is. Mooie billen, benen en heerlijke borsten...... waar ze best wat meer van mag laten zien..... Maar dat ben ik ;-)
    Reageer

Nee, dit is een prachtige vrouw met erg mooie rondingen. Een echte vrouw zoals je die niet veel meer ziet. Ze heeft alles. Alleen mis ik nog lange nagels.
    Reageer

Reageer

.

.
    http://tattoobabes.byethost9.com/
    Reageer

Reageer
Recent
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
955 reacties
2.378k views
Laatste bericht