Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Goedele Liekens

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    Geen topkwaliteit maar toch.
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door puma Bekijk bericht
    In het troubleshoot forum heb ik al een bericht geplaatst met de vraag hoe het anders kan, dus als je een oplossing hebt.....
    Puma, moderater Huusje heeft in het troubleshoot forum enige uitleg voor je achtergelaten! Dit voor het geval je het nog niet gezien had.
    Reageer

    Je maakt er zelf een potje van dat je aan de Urls iets gaat veranderen.
    Ik weet niet of dit ook de originele groote is van je plaatje, maar zo werkt hij weer.
    wat je moet doen op een Images host zoals Imagevenue of ImageBam e.d.
    is de link ( of links) die je daar krijgt kopieren ...je krijgt daar vaak meer links te zien maar je moet die hebben die tussen de [ ] tags staan..ofwel de BB-Code.
    Die staat b.v. op ImageBam naast elke foto, maar als je er meer hebt kan je ze ook allemaal in 1x kopieren....( rechternuis erop klikken dat ze blauw worden en dan in schermpie voor kopieren kiezen.
    dan naar dit forum en een nieuwe post openem en met Ctrl+ V kan je ze in het bericht plakken.....en posten maar.

    Op ImageVenue krijg je ook 4 mogelijkheden te zien qua links.
    je moet dat de 2de hebben: Hotlink a clickable thumbnail on a Forum or Message Board
    Als die niet werkt kan je eventueel de 3de nog nemen.
    Deze ook gewoon daar op Copy Url klikken ...worden ze blauw en dan weer kopieren en hier op forum plakken met Ctrl + V

    Btw...ik weet niet of het jou bedoeling is, maar foto's van Imagevenue en ImageBam kan je NIET direct posten...deze zijn daar altijd met thumbs voor op het forum en foto op hun site.
    Als je dat wil zou je b.v. TinyPic als host moeten nemen.



    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Aangepast door Kanus; 10 mei 2014, 16:50.
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door epicje Bekijk bericht
    Puma,

    gebruik even de goede URL voor het posten van foto's.

    Er is een how to van maar bij de meeste sites is er een forumcode als je foto's upload.
    Ik weet het, dit is niet een prettige manier van posten met stukken tekst er om heen van de url. Het lukt ook nauwelijks om 2 foto's in een post te zetten, 3 is al uitgesloten. Ik gebruik imagevenue en deze url moet ik gebruiken om de foto te posten.

    In het troubleshoot forum heb ik al een bericht geplaatst met de vraag hoe het anders kan, dus als je een oplossing hebt.....
    Reageer

    Puma,

    gebruik even de goede URL voor het posten van foto's.

    Er is een how to van maar bij de meeste sites is er een forumcode als je foto's upload.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
42 reacties
123k views
Laatste bericht
202 reacties
544k views
Laatste bericht
469 reacties
1.792k views
Laatste bericht
17 reacties
20k views
Laatste bericht
324 reacties
850k views
Laatste bericht
63 reacties
63k views
Laatste bericht
419 reacties
901k views
Laatste bericht
2k reacties
4.208k views
Laatste bericht
Werken...
X