Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Tiffani Amber Thiessen

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

Oorspronkelijk gepost door stoerebink Bekijk bericht
    Je begrijpt me verkeerd Huusje!

Enigzins sarcastisch wilde ik maar zeggen, dat posters misschien iets beter nadenken, voordat ze een host kiezen!

Het is niet altijd te voorkomen dat foto's verloren gaan, maar zomaar een willekeurige host kiezen, is niet altijd het beste idee.
    Ik weet niet of het aan de soort host ligt of aan het feit dat bepaalde foto's na verloop van tijd door de host worden verwijderd omdat die al lang niet meer gedowload zijn via die host. Volgens mij ontkom je er niet aan dat bepaalde foto's na verloop van tijd door de host automatisch worden verwijderd.
    Reageer

Oorspronkelijk gepost door huusje Bekijk bericht
    Heb je enig idee hoeveel werk dat is om dat bij elke thread te doen? Dat is bijna ondoenlijk.
    Je begrijpt me verkeerd Huusje!

Enigzins sarcastisch wilde ik maar zeggen, dat posters misschien iets beter nadenken, voordat ze een host kiezen!

Het is niet altijd te voorkomen dat foto's verloren gaan, maar zomaar een willekeurige host kiezen, is niet altijd het beste idee.
    Reageer

Heb je enig idee hoeveel werk dat is om dat bij elke thread te doen? Dat is bijna ondoenlijk.
    Reageer

Dit is waarschijnlijk de meest complete draad op het Forum. Van heden tot begin 2004 nagekeken, en er missen misschien zo'n 20 foto's/caps.

Kunnen we dit misschien ook regelen voor de nieuwere draden, waar pics soms na een maand al zijn verdwenen!!!!
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
17 reacties
31k views
Laatste bericht
2k reacties
4.207k views
Laatste bericht
17 reacties
10k views