Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van K3

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    K3

    Oorspronkelijk gepost door Lolsmurf

    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken

    Foto: STUDIO 100
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken

    Foto: ANP
    This the end.
    Reageer

    Lachen is beter ;-)
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Reageer

    BERICHT NA DE PERSMEDEDELING :
    De entertainmentgroep Studio 100 heeft bevestigd dat Kathleen, de blonde zangeres, de meisjesgroep K3 verlaat. De meidengroep maakte de beslissing bekend onder massale persbelangstelling bij Studio 100 in Schelle. Het afscheid gebeurt 'met pijn in het hart', aldus Kathleen.

    De meisjes waren erg geëmotioneerd bij de bekendmaking.Karen en Kristel gaan wel door met K3 en hebben 'nog veel plannen', luidde het.

    'K3 stopt niet', benadrukte Kristel, 'maar na tien jaar kondigen we wel een grote verandering aan.' Vervolgens liet Kathleen weten dat ze afscheid neemt van de groep.

    'Het waren de mooiste jaren van mijn leven en we hebben dingen bereikt waarover ik nooit gedroomd had. Ik heb dit tien jaar met hart en ziel gedaan en het beste van mezelf gegeven, maar op tien jaar verandert er ook veel.'

    Kathleen zei dat ze de knoop heeft doorgehakt na veel slapeloze nachten. 'Dit was de moeilijkste beslissing van mijn leven. Het is een heel dubbel gevoel en ik zal K3 altijd blijven koesteren.' De komende tijd gaat ze zich toeleggen op het opknappen van haar boerderij.

    Boezemvriendinnen

    Karen vulde aan dat het vertrek van Kathleen 'zonder ruzie' is gebeurd en dat Kathleen de beslissing van de twee steunt om door te gaan met K3. 'Ik wil aan alle fans zeggen dat K3 niet stopt', beklemtoonde ook zij. K3 blijft met Karen en Kristel dus bestaan en gaat onder dezelfde naam verder.

    De drie zangeresssen zeiden boezemvriendinnen voor het leven te zijn en iets zeer unieks te hebben gedeeld. Kathleen nam afscheid van de twee andere groepsleden met een lied en een grote knuffelbeer als geschenk. Het trio hield zich aan de voorbereide tekst en beantwoordde na de bekendmaking geen verdere vragen.

    Gert Verhulst zei na afloop dat 'alles blijft doorgaan zoals het loopt'. Volgens hem hebben de twee meisjes 'heel veel zin om ermee door te gaan' en 'zijn we nog wel voor een tijdje vertrokken'. Verhulst, die toegaf ook zelf een traantje te hebben weggepinkt, zei dat er dus K3-producten zullen zijn met Kathleen erbij en andere zonder.

    Eurosong

    K3 brak door na hun inzending 'Heyah mama' voor het Eurovisiesongfestival in 1999. Het nummer werd nadien een grote hit. Op 10 mei 2008 bliezen de meisjes nog tien verjaardagskaarsjes uit met een nieuwe show.

    K3 veroverde alle kinderharten in Vlaanderen en al gauw volgde ook Nederland. De groep bracht negen albums uit en in 2004 verscheen de eerste film van de meidengroep, 'K3 en het Magische Medaillon', op het witte doek. In 2006 volgde de tweede langspeelfilm, 'K3 en het IJsprinsesje'. In december kwam de derde en laatste film, 'K3 en de Kattenprins' uit.
    Reageer

    Kathleen stopt ermee! Hebben de FHM en PB al gebeld?
    Reageer

    Leuk Safey, heb je hier ook de filmpjes van?
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
26 reacties
38k views
Laatste bericht
196 reacties
541k views
Laatste bericht
167 reacties
376k views
Laatste bericht
467 reacties
1.790k views
Laatste bericht
199 reacties
199k views
Laatste bericht
322 reacties
848k views
Laatste bericht
2k reacties
4.205k views
Laatste bericht
417 reacties
900k views
Laatste bericht
Werken...
X