Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Miranda Krestovnikoff

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    RE: Miranda Krestovnikoff

    graag verplaatsen naar buitenlandse mokkels!
    Reageer

    #2
    RE: Miranda Krestovnikoff

    Geez, ik open ook een keer een topic zeg. Laten we hier nou niet gaan bekvechten. Laat de moderator(s) lekker bepalen of ze bij (on)bekende mokkels hoort, en verder gewoon plaatjes posten.
    Reageer

    #3
    RE: Miranda Krestovnikoff

    Maniac schreef: Als een mokkel algemeen bekend is dan kun je het in bekende buitenlandse mokkels plaatse.

    Is ze alleen bekend bij jou en je vrienden dan doe maar in onbekenden als ze nu bekend word dan word ze vanzelf wel verplaats naar de goede plaats.

    Bekende mokkels: Regelmatig met hun gezicht op tv/bladen/internet/roddels enzvoort.

    Retep doe nie zo dom hoe lang ben je nu hier? jij kunt toch ook wel bekende van onbekende onderscheiden of niet? gooi het maar weer lekker op de mods jongen bah af en toe zelf nadenken retep.
    zoals ik al zei ik heb al eens eerder gevraagd welke defenitie van "onbekend" de moderators gebruiken, en toen heb ik geen antwoord gehad, nu dus wel.........het is gewoon zo dat je "onbekend" op meerdere manieren kunt uitleggen............geen reden om meteen zo onaardig te worden.
    Reageer

    #4
    RE: Miranda Krestovnikoff

    Marky schreef:

    ...en als ik 'm bij bekende buitenlandse mokkels had geplaats, begint er wel iemand te roepen dat ze bij onbekende mokkels hoort. Ik had namelijk nog nooit van d'r gehoord. En waarom zou ze geen eigen thread krijgen? Ze is niet bepaald lelijk, al zeg ik het zelf, en als iemand nog meer foto's heeft...
    mijn defenitie van mokkels die hier thuis horen is nog steeds, dat alleen mokkels waar de naam niet van bekend is hier thuis horen, weet je de naam, dan is ze (in ieder geval voor jouw) niet onbekend, en hoort ze gewoon bij buitenlandse (of nederlandse) mokkels...........(ik heb dat ook al eens aan de moderators gevraagd, hoe die daar tegen aan kijken, maar daar heb ik nooit een reactie op gehad)
    Reageer

    #5
    RE: Miranda Krestovnikoff

    Biztech schreef: Als ik die site zo bekijk, is ze best wel bekend. Dus kan je beter je thread openen in bekende buitenlandse mokkels!

    Bovendien, verdient deze dame een eigen thread?
    ...en als ik 'm bij bekende buitenlandse mokkels had geplaats, begint er wel iemand te roepen dat ze bij onbekende mokkels hoort. Ik had namelijk nog nooit van d'r gehoord. En waarom zou ze geen eigen thread krijgen? Ze is niet bepaald lelijk, al zeg ik het zelf, en als iemand nog meer foto's heeft...
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
797 reacties
3.138k views
Laatste bericht
1k reacties
2.343k views
Laatste bericht
83 reacties
99k views
Laatste bericht
30 reacties
16k views
Laatste bericht
1 antwoord
1k views
Laatste bericht
95 reacties
40k views
Laatste bericht
217 reacties
125k views
Laatste bericht
49 reacties
99k views
Laatste bericht
Werken...
X