Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Fatima Moreira de Melo

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    Oorspronkelijk gepost door LeClerc Bekijk bericht
    "Voor zoveel geld wil ik wel even de **** spelen."
    An sich een zeer grappige uitspraak (of niet) aangezien het gros van de vrouwen zich gewillig 'hoereren' als het om geld gaat:

    met name qua voorkeur v.w.b. partner (deze moet veel geld bezitten danwel incasseren)

    Dit type golddigger ziet zichzelf graag met het type 'no brain voetballer' of type 'oud geld' (= pappa heeft bakken en zoontjelief reist goedkoop mee op dat geld

    Ooit een supermodel gezien met iemand uit de bijstand? Of met Jan Modaal?

    Playboy en Fatima -> zie het nooit gebeuren. Misschien in de toekomst wanneer haar vriendje haar verlaat en ze relatief geldloos alleen achterblijft (en dan nóg)


    Gezien de andere uitspraken v.w.b. dat ***** gedeelte een tip aan Faat: neem eens contact op met Kim Holland
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door sparky157 Bekijk bericht
    Ik denk niet dat playboy met ***** vergeleken wil worden dus zo heeft ze op een slimme manier nee gezegd
    Misschien iets voor Penthouse dan die doen dat weer wel
    Reageer

    Ik denk niet dat playboy met ***** vergeleken wil worden dus zo heeft ze op een slimme manier nee gezegd
    Aangepast door sparky157; 31 januari 2009, 22:40. Reden: tekstueel
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door hannes791 Bekijk bericht
    http://www.nu.nl/sport/1909125/hocke...elo-stopt.html

    Fatima heeft nu alle tijd voor een PB shoot. Nu nog de motivatie
    Over Fatima en poseren voor Playboy gesproken, dit artikel is van december 2005, quote:
    "Fatima Moreiro de Melo wil alleen in Playboy staan als zij op een heftige manier in het blad verschijnt. "Als ik ooit ja zeg, wil ik het ook echt ***** doen", vertelt de hockeyster en presentatrice in het weekblad Nieuwe Revu. "Ik wil niet à la Touriya, ik laat net niets zien maar sta wel in de Playboy voor het geld, Haoud. Dat is flauw."
    Playboy belt Moreiro de Melo volgens haar zeggen elk jaar, maar de hockeyster neemt niet op of zij zegt dat ze het niet doet zolang ze nog hockeyt. Met het geld wil de 27-jarige presentatrice echt iets substantieels kunnen doen. "Een groot huis met zwembad kopen bijvoorbeeld", zegt Fatima. "Voor zoveel geld wil ik wel even de **** spelen."

    Mooi mooi mooi, ze hockeyt niet meer, zingen kan ze niet (vraag Chantal Janzen maar ) DUS!!!!

    Overigens wordt het denk ik dan wel alleen het zwembad, het huis moet ze er dan maar bijdenken.
    Aangepast door LeClerc; 31 januari 2009, 20:12.
    Reageer

    http://www.nu.nl/sport/1909125/hocke...elo-stopt.html

    Fatima heeft nu alle tijd voor een PB shoot. Nu nog de motivatie
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
546 reacties
1.096k views
Laatste bericht
38 reacties
39k views
Laatste bericht
40 reacties
60k views
Laatste bericht
38 reacties
25k views
Laatste bericht
120 reacties
127k views
Laatste bericht
389 reacties
474k views
Laatste bericht
3k reacties
2.806k views
Laatste bericht
34 reacties
146k views
Laatste bericht
Werken...
X