Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.
Foto's van Eva Koreman
Opvouwen
X
-
Wat ik wel weet is dat 3FM DJ's vaker gekkere dingen doen op de radio. Dat doen ze denk ik omdat het minder kijkers heeft door het vertrek van de goede DJ's. Bij NPO 3 zenden ze nu ook opeens veel naaktprogramma's uit, om de kijkcijfers van die zender op te krikken, nu er veel online kijken.
Oorspronkelijk gepost door LadiesLover Bekijk berichtIk zou het verhaal hierachter wel eens weten:
Is het een 'truth-or-dare-challenge'? Doet ze dit vaker? In welke radio-uitzending is dit? Kun je hiervan altijd de live-video-uitzending volgen?
De 'Habibi-challenge' van haar vond ik ook al zo geslaagd! Of dat ze bij 'Jules Unlimited' aan een koord boven een ravijn hangt (ook mooie billenshot)! Een schattig & stoer & slim & sexy meisje tegelijk!
Reageer -
Oorspronkelijk gepost door hot24 Bekijk bericht
Is het een 'truth-or-dare-challenge'? Doet ze dit vaker? In welke radio-uitzending is dit? Kun je hiervan altijd de live-video-uitzending volgen?
De 'Habibi-challenge' van haar vond ik ook al zo geslaagd! Of dat ze bij 'Jules Unlimited' aan een koord boven een ravijn hangt (ook mooie billenshot)! Een schattig & stoer & slim & sexy meisje tegelijk!
Reageer -
Die kwamen van 3FM wegens een actie van toen in heel Nederland voor een goed doel. Dat was ongeveer 2 maanden geleden.
Oorspronkelijk gepost door Gloria Bekijk berichtWaar komen die vandaan?
- Aantal bedankjes 2
Reageer
Updates
Opvouwen
Topics | Statistieken | Laatste bericht | ||
---|---|---|---|---|
111 reacties
64k
views
|
Laatste bericht Gisteren, 23:12 | |||
680 reacties