Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Victoria Koblenko

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

Je kunt wel moeilijke woorden gebruiken kanus, maar als je niet weet wat ze betekenen dan krijg je een wel erg warrig verhaal.
    Reageer

Oorspronkelijk gepost door Enigma Bekijk bericht
    De immer ravissante Vicca
    Ik denk dat jij wel zeer geagiteerd zou zijn als je bij Victoria in haar boudoir mocht zijn en zou mogen meemaken
    als ze haar gespatieerde negligé uit zou doen waardoor haar naaktheid spontaan een premature ejaculatie zou veroorzaken.
    Of heb je een dergelijke luciditeit en ben je amicaal genoeg, dat je daar niet meteen timide voor bent?
    Niet dat ik nu aan het fabuleren ben, maar ik zou bovenstaande ook wel kunnen appreciëren.
    Modaliteit is dan wel dat we dan maar niet gebrouilleerd met elkaar raken, competitief worden of gaan fulmineren, want dat zou jammer zijn.

Reageer

De immer ravissante Vicca

Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Reageer

Oorspronkelijk gepost door stoerebink

Het enige wat ik voor me zag, nadat ik mascotte's vraag had gelezen, was weer een draad vol met gepimpte foto's.

Ja dat heb je soms als er een foto is die zich daar voor leent.
    B.v. onlangs nog met Geraldine Kemper.
    Dan komen er een aantal mensen in zo'n topic die daarmee gaan fotosoepen....
    en niet iedereen heeft dezelfde skills, maar iedereen probeert wel het beste er van te maken...snap je?
    Ook hier bij Victoria gaat dat zo...en buiten dat ophelderen dacht ik.....kom laat ik hem dan ook maar inkleuren.
    Maak je geen zorgen want dat is veel werk en ga ik zeker niet doen met al die foto's van haar.
    En van andere mokkels ook niet.....foto moet wel de moeite waard zijn denk ik dan.
    Reageer

Oorspronkelijk gepost door stoerebink

Kijk eens in de Joke Bruijs draad, wat er anders kan gebeuren! (vooral een tip voor de Mods).
    Ja oke ...maar dit is wel iets anders hoor.
    Dit zijn ZW foto's die je zo veel mogelijk waarheidsgetrouw inkleurt.
    Daar zijn zelfs hele tutorials van op youtupe en doen ze vaak met oude foto's van vroeger en zelf met die oude zw films. (b.v. Laurel & Hardy films hebben ze zo ingekleurd)

Met alle respect voor de maker in Joke B. topic, maar dat is ook retoucheren zoals de fotografen/de bladen zelf ook doen met hun foto's...
    alleen doen die dat wel wat anders dan alleen een dikke laag oogschaduw en lippenstift opsmeren.
    Maar geen enkele foto uit zo'n blad heeft deze bewerkingen dus niet gehad en zijn dus ook NIET meer origineel
    Zoek daar maar eens op bij Google/Youtube...dan schrik je nog hoe sommige mooiste vrouwen die we kennen eigenlijk heel lelijk op het origineel kunnen zijn.
    ...dus wil jij nu al deze foto's op het forum gaan verbieden ???
    Btw ook het ophelderen van deze Victoria foto is een nabewerking die niet origineel is...of die X-ray foto's e.d.
    Wat in Joke B. topic staat, mag dan ook volgens de regels hier....als hij/zij daar nu plezier aan beleefd ?... is toch oke ? ...sla dat gewoon over als het je niet boeit.
    Dat is in het mod topic ook al een keer ter sprake geweest.
    Als ik na een museum zou gaan, dan wil ik ook Rembrandt van Rijn zien....
    Dat geklieder van Karel Appel boeit mij ook niet....maar dat wil dus niet zeggen dat anderen dat ook niet mooi mogen vinden.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
0 reacties
78 views
Laatste bericht
32 reacties
66k views
Laatste bericht
14 reacties
13k views