Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Astrid Kersseboom

Opvouwen
Biografie
Opvouwen

We kennen Astrid natuurlijk van het NOS Journaal. Naast een passie voor journalistiek, heeft deze bekende Nederlander ook een passie voor het koningshuis.

Loopbaan

Astrid begon haar carrière bij omroep Brabant. 10 jaar later, in 1998, ging Astrid aan de slag voor de NOS. Hier presenteerde ze de radiobulletins. In 2001 maakte Astrid de overstap naar Studio Sport, waar ze de sportjournaals presenteerde. Ook viel ze af en toe in voor NOS collega Sacha de Boer. Sinds een aantal jaar is Astrid de vaste nieuwslezeres van het achtuurjournaal op zaterdag.

Sinds 2007 presenteert Astrid veel programma’s rondom het koningshuis. Zo is de nieuwslezeres altijd te zien op Koningsdag en Prinsjesdag, waar ze de kijkers alles vertelt over de Nederlandse monarchie.

Pijnlijk momentje

Een moment uit haar leven, dat Astrid vast en zeker zou willen vergeten, is het moment waarop ze werd afgewezen door de NOS. Astrid bood zich aan als vervanger voor anchor Sacha de Boer, die aangaf te willen stoppen bij de zender. De leiding van NOS vond het idee om Sacha op te volgen echter niet zo’n goed idee. Zij gaven aan dat ze zich meer wilden concentreren op de nieuwe generatie. Toch mag je de NOS een beetje dankbaar zuhb voor dit besluit (sorry, Astrid). Anders hadden we wellicht nooit van onze favoriete nieuwslezeres Dionne Stax kunnen genieten.

Forum
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

.

.
    Reageer

.

.
    Reageer

Heerlijk ziet ze erweer uit mjamm
    Reageer

Reageer

Nice
    Reageer

.

open window png

.
    Reageer

Oorspronkelijk gepost door Epiceply Bekijk bericht
    Elke keer dat ik Astrid haar forum pagina bekijk, moet ik terug denken aan dat moment dat ik haar in het echt heb mogen aanschouwen
    Dat moet vast super zijn geweest, ik vind Astrid een prachtvrouw en zou haar ook maar wat graag in het echt willen ontmoeten
    Reageer

Elke keer dat ik Astrid haar forum pagina bekijk, moet ik terug denken aan dat moment dat ik haar in het echt heb mogen aanschouwen
    Reageer
Foto updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
369 reacties
1.171k views
Laatste bericht
door wes456

648 reacties
2.706k views
Laatste bericht
door Hamsilatil