Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Welmoed Sijtsma

Opvouwen
Biografie
Opvouwen

Echte Fries

Haar naam verraadt het al: Welmoed Sijtsma is een échte Fries! Deze goedlachse blondine groeide op in Leeuwarden, en zette haar eerste stapjes in de mediawereld door na haar journalistieke Masteropleidingen aan de Universiteit van Groningen aan de slag te gaan voor Omrop Fryslân. Tijdens haar studie was ze als stagiair werkzaam bij de redactie van het Jeugdjournaal. Daar had ze het zó naar haar zin, dat ze er later solliciteerde voor een baan als presentatrice. En die kreeg ze!

Sorry mannen: Welmoed Sijtsma is bezet!

De jonge, mooie en enthousiaste Welmoed was direct een hit bij het jeugdprogramma. Niet alleen kinderen, maar ook de meekijkende vaders liepen met haar weg! Haar talent en uitstraling bleef dan ook niet lang onopgemerkt: in 2018 kreeg Welmoed de mogelijkheid om het Jeugdjournaal in te ruilen voor Goedemorgen Nederland. Dat was geen makkelijke keuze. Gesteund door haar vriend, met wie ze al sinds de middelbare school een relatie heeft, besloot ze toch de uitdaging aan te gaan: vooral die herkenbare, lossere sfeer bij het ochtendprogramma gaf haar een vertrouwd gevoel. Ook was het qua afwisseling natuurlijk leuk om de stap naar het ‘grote mensennieuws’ te maken…

Ooit te zien bij het ‘grote’ Journaal?

Intussen heeft Welmoed Sijtsma met haar dagelijkse tv-optredens nóg meer aan populariteit gewonnen. De vraag is niet óf die volgende stap er komt, maar wanneer! Die zien we in de toekomst absoluut bij het ‘grote’ Journaal terechtkomen! Welmoed werd in 2020 onderdeel van het presentatieteam van Op1, de talkshow die Jinek verving op NPO1.

Forum
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

Oorspronkelijk gepost door Booplover Bekijk bericht

Toch zou ik wel een keer naast dit 'uitdrukkingsloze hoofd' wakker willen worden.

Niet alleen wakker worden ......
    Reageer

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Ome Pieter Bekijk bericht

Welmoed heeft niet zo'n uitdrukkingsloos hoofd als bijvoorbeeld Carice van Houten tegenwoordig etaleert. Welmoed kan haar voorhoofd nog steeds in een frons trekken, kijk maar op de foto's in deze post. Dat zou met botoxgebruik echt niet meer lukken, aangezien dat de gezichtsspieren lam legt.
    Toch zou ik wel een keer naast dit 'uitdrukkingsloze hoofd' wakker willen worden.

Reageer

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Ome Pieter Bekijk bericht

Welmoed heeft niet zo'n uitdrukkingsloos hoofd als bijvoorbeeld Carice van Houten tegenwoordig etaleert. Welmoed kan haar voorhoofd nog steeds in een frons trekken, kijk maar op de foto's in deze post. Dat zou met botoxgebruik echt niet meer lukken, aangezien dat de gezichtsspieren lam legt.
    Hmm...zeker weten doe ik het natuurlijk ook niet, maar als ze frontst heeft het iets rubberachtigs. Moet ze allemaal zelf weten hoor, echt een mooie vrouw ik kijk er graag naar :-).Carice van Houten is de overtreffende trap, lijkt wel een pop imho.
    Aangepast door DeKromme; 2 juni 2020, 19:03.
    Reageer

Oorspronkelijk gepost door DeKromme Bekijk bericht

Ik vermoed dat ze ook al zwaar aan de botox zit, maar erg lekker verder hoor.
    Reageer

Oorspronkelijk gepost door Legs&co Bekijk bericht
    Ik vermoed dat ze ook al zwaar aan de botox zit, maar erg lekker verder hoor.
    Reageer

Reageer
Foto updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
11 reacties
6k views
Laatste bericht
door tazz1985

78 reacties
332k views
Laatste bericht