Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Kimberly van de Berkt (Kimberly Berk)

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

RE: Kimberly Berk

van www.tvbabes.com

06-06-03 -- Opnieuw een transfer in radioland. Kimberly - de mysterieuze radiobabe met de sexy stem - neemt afscheid van 538 en stapt over naar Noordzee FM. Vanaf 1 juli is ze te horen in het ochtend-programma van Gordon.

Kimberly maakte haar radio-debuut op in maart 2001 in het programma "Weekend Rick" op Radio 538. Er werd altijd heel geheimzinnig gedaan over Kimberly. Er waren bijvoorbeeld nooit foto's voorhanden, en Rick vertelde altijd dat ze blond is. Kimberly behaalde zelfs een plek in de Blondjes Top 10. Inmiddels weten we dat Kimberly een brunette is.

Nieuw avontuur
    Kimberly is blij met haar nieuwe avontuur op Noordzee 100.7 FM. "Ik heb met heel veel plezier mee gepresenteerd in het radioprogramma van Rick van Velthuysen, maar ik wilde graag meewerken aan een dagelijks ochtendprogramma. En samen met Gordon en Eddy Keur weet ik zeker we het radiolandschap er nog leuker op gaat worden!", zo vertelt de radiobabe.

"warme radiopersoonlijkheid"
    Kimberly's nieuwe baas, Erik de Zwart, is ook in z'n nopjes met z'n nieuwe aanwinst: "Na de komst van Eddy Keur afgelopen week zijn we bezig het ochtendprogramma nog verder te verbeteren en met Kimberly hebben we er een warme radiopersoonlijkheid bij."

Momenteel zit Kimberly te blokken voor haar tweede studie, aan de School voor Journalistiek in Utrecht. Eerder deed zij een studie communicatie.

Wat gaat Vanessa doen?
    Door de komst van Kimberly is Vanessa Mulder straks geen sidekick meer van Gordon. Wel blijft de mooie blondine actief als redactrice van het programma "Goedemorgen Gordon". Vanessa is ook op televisie te zien. Ze heeft bijna meer tekst dan Gordon zelf, in zijn talkshow "De Late Nichtshow" op Yorin.

Reageer

Down_impact schreef: Ik hoop niet dat het deze dj kimberly is wat jullie zoeken [LINK
    KOm op man op deze foto zie je dat ze veel te ouds is om kimberly 538 te zijn
    Reageer

Down_impact schreef: Ik hoop niet dat het deze dj kimberly is wat jullie zoeken [LINK
    Neeeeeeeeeeee, dit kan niet, dit mag niet zo zijn
    Reageer

Ik hoop niet dat het deze dj kimberly is wat jullie zoeken [LINK
    Reageer

Volgens mij klinkt ze lekkerder dan dat ze is
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
77 reacties