Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Cappers / Scanners opgelet

Opvouwen
Dit is een sticky topic.
X
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    Kiki Bertens is live te zien op BBC1 in haar tenniswedstrijd op Wimbledon. Ze ziet er 'capwaardig' uit.

    Beetje een herhaling van mijn vorige bericht hier, maar goed.
    Reageer

    Kiki Bertens is net begonnen aan haar eerste wedstrijd op Roland Garros. Live te zien op Nederland 1.
    Reageer

    Zou iemand wat caps willen/kunnen maken van Dionne (met leren broek!!!) tijdens Nieuwsuur van vandaag?
    Normaalgesproken zou ik dat zelf wel doen, maar de Uitzending gemist van de NPO zuigt nogal
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door LadiesLover Bekijk bericht
    De toets printscreen doet het bij mij niet, daardoor kan ik geen shots selecteren (maar dit heb ik al eens eerder gemeld). En heeft het volgens mij ook geen zin om sofware aan te schaffen
    Dit hoort eigenlijk allemaal in troubleshoot..maar goed.

    Bij mij doet printscreen ook zomaar niet
    Je kan niet zomaar dus het beeld in de player op pauze zetten en op printscreen drukken....tenzij er players bestaan waarin dat wel zou kunnen.

    Zoals pombeer2 al zegt, zit er in Windows7 ( en ook windows 10 lees ik nu) al het programma "knipprogramma"
    Dat zit in Windows7 onder - Start - bureau-accessoires
    Zet dat programma bij voorkeur in b.v. je taakbalk zodat je er telkens snel bij kan.

    Als je daar op klikt krijgt je PC scherm een wazige laag.....nu kan je met de muis een gebied selecteren van wat je hebben wil. Dan krijg je vanzelf een scherm waarin je nu dit plaatje kan opslaan.
    Tip met video's
    Kan zijn dat je de video in de player op VOL SCHERM wil cappen...dat kan je op dat moment niet bij de button van knipprogramma.
    Of dat die online players ( bij NPO) dan vanzelf weer klein-scherm worden
    Wat te doen? :
    Open knipprogramma - scherm word wazig en je ziet het schermpie van knipprogramma - en druk nu op de Esc toets.
    Je scherm is weer normaal, maar het knipprogramma is nog wel actief.
    Nu kan je de videoplayer in een groot PC scherm afspelen en b.v. op pauze zetten wat je cappen wil.
    Als je nu op toetsenbord "Ctrl + Print Scr" druk, zal je zien dat het PC scherm weer wazig is....je kan nu met de muis je hele scherm selecteren...of alleen een stukje als je b.v. alleen het mokkeltje wil cappen en die die kerel die ernaast staat.
    Je kan ook kiezen dat je volledige scherm automatisch vastgelegd zal worden, maar ik doe dat persoonlijk liever niet want als je het zelf met de muis doet heb je die eventuele randjes of video opties niet in je cap.
    Aangepast door Kanus; 10 maart 2016, 23:56.
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door LadiesLover Bekijk bericht
    Dionne Stax, prachtig mooi lijntje/silhouet: 18.00u, 09 maart 2016: 0,21; 1.24-1.32min., etc.: http://nos.nl/uitzending/13497-uitzending.html. De toets printscreen doet het bij mij niet, daardoor kan ik geen shots selecteren (maar dit heb ik al eens eerder gemeld). En heeft het volgens mij ook geen zin om sofware aan te schaffen om te kunnen cappen. LadiesLover.
    O jawel hoor Als je bijvoorbeeld ScreenhunterFree gebruikt, dan kan je ook andere toetsen selecteren om screenshots te maken. Daarnaast zit op Windows 10 het programmaatje "Knipprogramma" en daarmee kan je ook screenshots maken. Heel erg makkelijk. Probeer het eens zou ik zeggen
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
58 reacties
41k views
Laatste bericht
162 reacties
119k views
Laatste bericht
340 reacties
971k views
Laatste bericht
2k reacties
4.501k views
Laatste bericht
85 reacties
214k views
Laatste bericht
1k reacties
2.607k views
Laatste bericht
12 reacties
27k views
Laatste bericht
36 reacties
38k views
Laatste bericht
Werken...
X