Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Nikkie Plessen

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door Tijd
    maar als imagebam of een andere host als beter word ervaren is het voor mij geen probleem om over te stappen.
    .
    Gewoon blijven wat je het beste bevalt. Reclame is overal en daar hebben we Adblockers voor.
    Misschien moet pombeer2 zijn Adblock even updaten.
    Adblockplus -> Filtervoorkeuren ( ik gebruik hier: Easylist Dutch + Easylist)
    Dat selecteren en op "Actie" klikken. Dan klikken op "Filters bijwerken"

    Pas wanneer het echt een uploadsite aan het worden is waar de popupschermen ( en met name Pr0n ) je om de oren vliegen en ze niet normaal weg kan krijgen, is het natuurlijk een ander verhaal.
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door Tijd
    Hey Pombeer ik heb dat ook idd maar niet altijd maar met imagebam ook soms eerlijk gezegd. maar als imagebam of een andere host als beter word ervaren is het voor mij geen probleem om over te stappen.
    De rede waarom ik nu imgbox gebruik is omdat ik de foto's tegen een zwarte achtergrond wat mooier vind uitkomen.
    Ik had dat de laatste paar weken toevallig een aantal keer bij Imgbox. Bij Imagebam heb ik daar (tot nu toe ) geen last van. Maar ik weet niet hoe dit bij anderen zit?
    Reageer

    Super! Ik heb een vraagje. Hebben anderen ook bij Imgbox dat je eerst op de foto moet klikken (waardoor er een pagina met reclame wordt geopend) voordat je de foto op kan slaan? Ik heb wel gewoon Adblock Plus geïnstalleerd, dus eigenlijk zou ik nergens last van moeten hebben. Hebben jullie dit probleem ook?
    Reageer

    Nikkie Plessen - Bikini:
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
49 reacties
77k views
Laatste bericht
66 reacties
144k views
Laatste bericht
117 reacties
125k views
Laatste bericht
37 reacties
25k views
Laatste bericht
499 reacties
1.390k views
Laatste bericht
21 reacties
53k views
Laatste bericht
529 reacties
1.405k views
Laatste bericht
2k reacties
3.386k views
Laatste bericht
Werken...
X