Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Loes Haverkort

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    Oorspronkelijk gepost door hot24 Bekijk bericht
    Oh ja, dat begrijp ik. Maar zagen jullie alleen de borsten (voorkant), de ****, de poes of alles. En dan bedoel ik dat het ook letterlijk vele secondes te zien.
    Alles. Ze kleedde zich langzaam helemaal uit en liet daarbij alle kanten van haar lijf zien.
    Reageer

    Oh ja, dat begrijp ik. Maar zagen jullie alleen de borsten (voorkant), de ****, de poes of alles. En dan bedoel ik dat het ook letterlijk vele secondes te zien. dus niet in een split second zoals Hadewych Minis in Opening Night. Wat er toen Duidelijk te zien ipv alleen naakt. Ben wel benieuwd. Ik heb haar in ondergoed gezien van ongeveer 3 meter afstand bij een toneelvoorstelling. Maar ik moet wel zeggen dat ik naar 15 voorstellingen in totaal ben geweest. Meestal over liefde, jaloezie enz. Van die feelgoodfilms, maar dan op toneel. Maar ik zie toneelspelers alleen hooguit in ondergoed, maar nog nooit zelfs een **** gezien. Dus volgens mij hebben jullie iets gezien wat nu tot nauwelijks meer voor gaat komen. Maar hoor graag wat precies jullie zagen en dan ook echt goed.


    Oorspronkelijk gepost door PBC Bekijk bericht
    Het was inderdaad Brandende Liefde. Ik heb de flyer nog met een mooie foto van Loes.
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door hannes791 Bekijk bericht
    Loes was poedelnaakt in Brandende liefde.
    Het was inderdaad Brandende Liefde. Ik heb de flyer nog met een mooie foto van Loes.
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door hot24 Bekijk bericht
    Vraagje? Iemand van jullie zei dat ze naakt te zien was in de musical Turks Fruit een aantal jaar geleden. Iemand van jullie was daar geweest en had dat gezien. Maar mijn vraag is. Wat zag je allemaal toen? Zag je alleen haar ****. haar borsten. En dan vooraf of van de zijkant? Weet iemand dat? De musical draait toch niet meer. Dus zeggen kan wel.
    Loes was poedelnaakt in Brandende liefde.
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door hot24 Bekijk bericht
    Vraagje? Iemand van jullie zei dat ze naakt te zien was in de musical Turks Fruit een aantal jaar geleden. Iemand van jullie was daar geweest en had dat gezien. Maar mijn vraag is. Wat zag je allemaal toen? Zag je alleen haar ****. haar borsten. En dan vooraf of van de zijkant? Weet iemand dat? De musical draait toch niet meer. Dus zeggen kan wel.
    Ze was helemaal naakt te zien.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
86 reacties
215k views
Laatste bericht
60 reacties
41k views
Laatste bericht
12 reacties
10k views
Laatste bericht
3k reacties
8.562k views
Laatste bericht
162 reacties
119k views
Laatste bericht
340 reacties
971k views
Laatste bericht
2k reacties
4.501k views
Laatste bericht
1k reacties
2.607k views
Laatste bericht
Werken...
X