Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Echte Gooische meisjes

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

Oorspronkelijk gepost door tjaka
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken

Ze mag dan de kleinste zijn, ze heeft wel de grootste
    Reageer

Oorspronkelijk gepost door Kanus Bekijk bericht
    Het BNer mokkel is kwestie heeft zelf ook een grote invloed welke foto's er
    wel of niet geplaatst worden. Tenminste dat heeft (volgens mij) Valerie Zwikker als eens medegedeeld.

Verder ben ik het helemaal met je verhaal eens.... quote: "Op 3 foto's zie je niet eens wie het is."
    En dat alles op e.o.a. topisch eiland onder het motto 'de foto's zijn niet van belang maar het was een toffe vakantie'.
    Het gezegde "Gelukkig hebben we de foto's nog" gaat dus helaas alweer niet op.
    Precies, zij kan eisen hebben gesteld aan hoe en hoe vaak haar hele pakket getoond wordt!
    Reageer

Oorspronkelijk gepost door johnied Bekijk bericht
    Aan jou heeft het niet gelegen Pauline,
    Het BNer mokkel is kwestie heeft zelf ook een grote invloed welke foto's er
    wel of niet geplaatst worden. Tenminste dat heeft (volgens mij) Valerie Zwikker als eens medegedeeld.

Verder ben ik het helemaal met je verhaal eens.... quote: "Op 3 foto's zie je niet eens wie het is."
    En dat alles op e.o.a. topisch eiland onder het motto 'de foto's zijn niet van belang maar het was een toffe vakantie'.
    Het gezegde "Gelukkig hebben we de foto's nog" gaat dus helaas alweer niet op.
    Reageer

De foto's zojuist gezien en het is wederom zwaar teleurstellend wat Playboy laat zien.
    Tegenwoordig kan iedereen zien wat kwaliteitfoto's zijn en wat niet, ik wil daarmee niet zeggen dat de foto's van slechte kwaliteit zijn maar de hele keuzes van welke foto's er uiteindelijk zijn gekozen is dramatisch.
    Bij iedere nieuwe shoot van een bekende BN'er denk je we zullen nu wel op een dieptepunt zitten, maar iedere keer wederom de teleurstellling. Froukje was eigenlijk de laatste waar je van kon zeggen dít zijn nou Playboy foto's. Betaal je veel geld als Playboy dan mag je toch wel verwachten dat Playboy zelf voor dat geld ook een kunststukje zou willen afleveren.
    De cover is nog prima in orde, maar de rest is bedroevend niveau. Op 3 foto's zie je niet eens wie het is waarom dan een BN'er nemen? En op 1 foto zie je waar je een playboy voor koopt (het hele pakketje laten we zeggen), laat dat een foto zijn van de 3. Tevens moet er nu echt naar een warm land afgereisd worden voor deze foto's? Naar mijn mening had bijv. een naakte (echt naakt geen handdoekje mannen) Pauline languit op het strand de shoot al kunnen redden.
    Er zal wel gezegd worden er moet altijd een kritische noot zijn en dat klopt, maar wel een terechte naar mijn mening. Mijn advies Playboy doe er nou wat aan en kies eens de juiste foto's. Zelfs een shoot van FHM waar de kleren aan blijven zijn meer sexy en temperatuurstijgingen bij de kopers dan de huidige playboy weg die gekozen is.
    Aan jou heeft het niet gelegen Pauline, je ziet er prachtig uit al zien wij er nog zo weinig van met de gedachte wat het had kunnen zijn.
    Reageer

Oorspronkelijk gepost door MANIAC
    Kijk maar eens goed online bij diverse weblogs. Ik heb al 1 foto gezien dus de rest zal 1 deze dagen wel komen.
    Oo de helle serie staat al online..
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
5 reacties
13k views
Laatste bericht
2k reacties
4.353k views
Laatste bericht
81 reacties