Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Luca Prins

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

Oorspronkelijk gepost door blondambition Bekijk bericht
    Luca gaat op modereis met de Telegraaf naar Zuid-Afrika en daar stond deze mooie foto bij.
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Volgens het artikel gaat ze 'op de foto met zonnebrillen, badkleding en ontwerpen van diverse Nederlandse designers'. Nou ben erg benieuwd hoe de zonnebrillen haar staan
    Aangepast door LeClerc; 18 februari 2009, 16:50.
    Reageer

Nieuwe foto in de Telegraaf

Luca gaat op modereis met de Telegraaf naar Zuid-Afrika en daar stond deze mooie foto bij.
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Reageer

Luca heeft een leuk interview gedaan met de Vlaamse krant: Het Nieuwsblad.:

'Mijn vriendje is het beu dat iedereen naar mijn borsten kijkt'
    Bikinifoto gaat de wereld rond en maakt van Luca Prins (17) een ster

Twee weken geleden deed ze nietsvermoedend mee aan de nieuwjaarsduik op het strand van Scheveningen. En zie: Luca Prins (17) is een ster - met dank aan haar boezem. De bekroning: een jaar gratis Beemster-kaas. 'Het mag gaan stoppen. Mijn vriendje is het stilaan beu dat iedereen maar naar mijn borsten kijkt.'
    Luca Prins: een niet onaardig maar voor de rest doodgewoon meisje van 17 uit Egmond-Aan-Zee, niet ver van Amsterdam. Op nieuwjaarsdag veranderde haar leven. Een fotograaf van De Telegraaf, veruit de grootste krant van Nederland, maakte een foto toen ze met haar Unox-mutsje op uit het ijskoude water liep. Een dag later stond ze op de voorpagina van de krant en sprak heel Nederland, en met uitbreiding Vlaanderen, over de borsten van het Unox-meisje dat intussen het Beemster-meisje is geworden.

Luca Prins : 'Wist ik veel. Ik ging gewoon ijsberen met mijn zusje en vriendinnen, net zoals vorig jaar. Het liep die dag vol fotografen op het strand. Ik dacht dat het gewoon toeristen waren. Nooit gedacht dat er eentje van de krant tussen stond. Tot de volgende ochtend. Mijn vriendje was bij me thuis en hij kreeg een sms-je van een vriend. Je liefje staat in de krant . Dan zijn we onmiddellijk naar de krant gehold. En daar stond ik dan. Schrikken!'

Die fotograaf zal wel meer foto's gemaakt hebben. Maar die van jou werd eruit geplukt.

'Tjah. Waarom, wil je weten. Omdat ik grote borsten heb hé. Mensen kijken daar blijkbaar graag naar.'

En omdat je zo'n minuscuul bikinietje droeg. Dan zoek je het toch een beetje.

'Het lag niet enkel aan de bikini. Ik was op dat moment aan het lopen, en dan wil er nog wel eens wat bewegen. Ze zijn trouwens echt, want daar is op het internet ook al vanalles over geschreven.'

Je droeg die dag een Unox-mutsje. De soepfabrikant zou je een contract aangeboden hebben om zijn gezicht te worden.

'Niet waar. Ze zouden me een bloemetje sturen. Maar ik heb nog niets gezien.'

Kaasfabrikant Beemster hing wel aan de lijn. Wat schuift dat, zo'n campagne?

'Ik heb toegehapt omdat ik vegetariër ben, en omdat ik kaas lust. Ik krijg een jaar Beemster en verder helemaal niets. Moet echt àlles om geld draaien? Ik vind van niet.'

Je bent hot op internet. Hoorde je deze al: Bij Beemster moeten ze zeker gedacht hebben ... uit zulke uiers moet wel lekkere kaas komen.' 'Die kende ik nog niet. Ach, ik kan er best om lachen. Deze morgen las ik er nog eentje. Daar wil ik mijn Unox-worst wel eens tussen steken. Maar het mag nu wel gaan eindigen. Mijn vriend heeft er stilaan genoeg van. Eerst was hij fier, want zowat elke Nederlander vond dat hij een mooi meisje had. Maar dat is voorbij. Ik snap het wel, het moet vervelend zijn als iedereen constant naar de borsten van je vriendinnetje zit te staren. En voor mij mag het ook gaan ophouden. Ik wil mijn oude leventje terug. Vorige week had ik proefwerken. Het was met al die heisa soms moeilijk om er de aandacht bij te houden.'

Wat studeer je?

'Ik zit nog op de middelbare school. Volgend jaar ga ik studeren, maar ik heb er nog geen flauw idee van welke richting ik ga kiezen.'

Je zou model kunnen worden.

'Ik heb eigenlijk helemaal geen ambities in die richting. Nooit aan gedacht, zelfs.'

De jongens van je klas kijken nu waarschijnlijk ook een beetje meer naar beneden.

'Nee, dat durven ze niet. Ze zijn wel trots dat Luca-uit-de-klas in de krant stond en op televisie was.'

Ben je een BN'er, een Bekende Nederlander?

'Wanneer ben je dat? Ik word alleszins nog niet herkend op straat. Maar misschien moet ik eens naar het zwembad gaan. De kans is groot dat ik daar wél herkend word ( lacht ).'

Jan Claeys

-- -----------------
    Zeg Luca, niets van je vriendje aantrekken hoor, de rest van Nederland is het namelijk niet Beu!

Quote van Luca: "Ze zijn trouwens echt, want daar is op het internet ook al vanalles over geschreven"

Mooi, is die discussie, voornamelijk (van commentaren) op de Telegraaf-site, ten einde.
    Aangepast door LeClerc; 17 januari 2009, 16:12.
    Reageer

Oorspronkelijk gepost door smoger
    nu wel

Nee nog niet
    Reageer

Oorspronkelijk gepost door kosmos
    Nog een gevonden van onderstaande serie uit 2007

Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Sorry dat ik het moet zeggen maar dit is Luca niet. Kijk maar eens naar de bh-bandjes, hier zwart en verderop in mijn post wit
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
34 reacties
83k views
Laatste bericht
4 reacties
8k views
Laatste bericht
2 reacties
419 views