Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Kim Renkema

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    Kim Renkema
    Ik zag haar vanavond voor het eerst bij Studio Sport en dat was niet verkeerd! Ze is volleybalster bij Longa, maar die club is vandaag failliet verklaard.
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Dit schrijft ze over zichzelf: Mijn naam Kim Renkema, 21 jaar en geboren in het prachtige Drente Ik studeer Maatschappelijk Werk en Dienstverlening in Amsterdam en zit op dit moment in het 3e jaar. Ik loop elke dag stage bij de MEE in Doetinchem en hier ben ik ambulant gezinsondersteuner voor mensen met een beperking. Super leuk werk. Volgend jaar rond ik mijn studie gelukkig af Kimmetje Dit jaar volleybal ik voor het eerste jaar bij Longa, en ik heb het super naar mijn zin. Ik hoop dan ook dat ik nog vele wedstrijden voor deze mooie club mag spelen. Hiervoor heb ik gespeeld bij Dok, Sneek, AMVJ, Rijnmond. Naast stage lopen en volleyballen heb ik ook nog vele hobby's. Reizen is echt mijn favoriete bezigheid! Deze zomer staat er ook weer een hele mooie reis naar Amerika op de agenda. Verder vind ik uiteten gaan, filmpjes kijken en stappen met vrienden erg belangrijk. (Moet toch een beetje contact met de buitenwereld onderhouden) Het huishouden overigens is niet echt aan mij besteed. Koken, omdat het moet, schoonmaken, omdat het moet, strijken, als het echt echt echt moet, afwassen, als ik echt niets meer in de kast heb, stofzuigen, dwijlen, boenen en soppen???? Ik word al moe als ik er over nadenk!! Ik hou het wel schoon hoor, maar zal niets meer doen dan nodig is.. Verslavingen heb ik ook.. Smsen gaat heel wat tijd inzitten (Zo'n oneindige sms bundel is helemaal voor mij gemaakt). Ik heb echt een verslaving voor zoute popcorn (kan ik me misselijk in eten en gaan zeker 2 a 3 magnetron zakken per week door heen) en natuurlijk onnodig veel geld uit geven, heb ik ook echt talent voor en tot slot het kijken van series, Prison Break, Vrouwenvleugel, Grey's anatomy en noem ze verder maar op. Mijn levensmotto; ga je dromen achterna en haal er uit wat er in zit! Dit was het wel zo'n beeje over mij! Groetjes Kim
    Aangepast door admin; 27 maart 2023, 12:00.
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
29 reacties
40k views
Laatste bericht
7 reacties
5k views
Laatste bericht
2k reacties
7.163k views
Laatste bericht
44 reacties
31k views
Laatste bericht
12 reacties
48k views
Laatste bericht
11 reacties
13k views
Laatste bericht
16 reacties
20k views
Laatste bericht
11 reacties
8k views
Laatste bericht
Werken...
X