Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Kim Renkema

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    Kim Renkema
    Ik zag haar vanavond voor het eerst bij Studio Sport en dat was niet verkeerd! Ze is volleybalster bij Longa, maar die club is vandaag failliet verklaard.
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Dit schrijft ze over zichzelf: Mijn naam Kim Renkema, 21 jaar en geboren in het prachtige Drente Ik studeer Maatschappelijk Werk en Dienstverlening in Amsterdam en zit op dit moment in het 3e jaar. Ik loop elke dag stage bij de MEE in Doetinchem en hier ben ik ambulant gezinsondersteuner voor mensen met een beperking. Super leuk werk. Volgend jaar rond ik mijn studie gelukkig af Kimmetje Dit jaar volleybal ik voor het eerste jaar bij Longa, en ik heb het super naar mijn zin. Ik hoop dan ook dat ik nog vele wedstrijden voor deze mooie club mag spelen. Hiervoor heb ik gespeeld bij Dok, Sneek, AMVJ, Rijnmond. Naast stage lopen en volleyballen heb ik ook nog vele hobby's. Reizen is echt mijn favoriete bezigheid! Deze zomer staat er ook weer een hele mooie reis naar Amerika op de agenda. Verder vind ik uiteten gaan, filmpjes kijken en stappen met vrienden erg belangrijk. (Moet toch een beetje contact met de buitenwereld onderhouden) Het huishouden overigens is niet echt aan mij besteed. Koken, omdat het moet, schoonmaken, omdat het moet, strijken, als het echt echt echt moet, afwassen, als ik echt niets meer in de kast heb, stofzuigen, dwijlen, boenen en soppen???? Ik word al moe als ik er over nadenk!! Ik hou het wel schoon hoor, maar zal niets meer doen dan nodig is.. Verslavingen heb ik ook.. Smsen gaat heel wat tijd inzitten (Zo'n oneindige sms bundel is helemaal voor mij gemaakt). Ik heb echt een verslaving voor zoute popcorn (kan ik me misselijk in eten en gaan zeker 2 a 3 magnetron zakken per week door heen) en natuurlijk