Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Hester van der Vliet

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    Prachtig verhaal. Waar zijn de plaatjes?




    The Buster
    Reageer

    Hester van der Vliet
    Als dochter van een bekende klassiek trompettist ben ik grootgebracht met muziek. Althans, wat klassieke muziek betreft !
    Omdat mijn vader in een orkest speelt vond ie 't leuk als ik ook een instrument zou gaan bespelen. Hij vroeg me of de viool me wat leek. "Ja hoor", zei ik, want als 8-jarige vind je alles leuk. Dit heb ik gedaan tot ik erachter kwam dat ik eigenlijk toch liever in de popmuziek verder wilde.
    In diezelfde periode ben ik trouwens ook nog lid geweest van "Kinderen voor kinderen". en het "Avro's Kinderkoor". Tja, wat wil je, ik kom tenslotte uit 't Gooi !
    Toen ik 14 werd kreeg ik zanglessen voor m'n verjaardag, want zingen is altijd een van m'n grote hobby's geweest.
    Omdat we ook een piano in huis hadden (m'n zus speelde piano) zat ik wel eens achter de piano eigen liedjes te verzinnen.
    Een paar jaar later werd ik door een vriendje opgegeven voor de Miss Universe verkiezingen. Boven mijn verwachting werd ik uitgekozen om mee te doen voor de provincie Gelderland, waar ik geboren ben. In de finale ben ik als 3e van Nederland geëindigd (Angelique van Zalen werd 1e).
    Door alle aandacht van de media viel ik op bij Flair-collega Leo, want die was toen net op zoek naar een zangeres voor Flair. Ik mocht auditie doen en jéé, wat was ik zenuwachtig !
    Toen ik hoorde dat ik de zangeres van Flair zou worden sprong ik een gat in de lucht. Eindelijk kon ik doen waar ik al jaren van droomde !
    En nu, na 13 jaar, zing ik nog steeds met heel veel plezier in Flair !!!
    Aangepast door Ricardo30; 11 januari 2010, 15:10.
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
17 reacties
20k views
Laatste bericht
7 reacties
7k views
Laatste bericht
14 reacties
16k views
Laatste bericht
48 reacties
31k views
Laatste bericht
29 reacties
41k views
Laatste bericht
7 reacties
5k views
Laatste bericht
2k reacties
7.164k views
Laatste bericht
12 reacties
48k views
Laatste bericht
Werken...
X