Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Tina van Beeck

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Reageer

    #2
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Reageer

    #3
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Reageer

    Tina van Beeck
    Als klein kind zijnde vond ik zingen al heel erg leuk. Als ik op straat liep zong ik, in de auto werd niet vaak muziek opgezet want Tina was ook altijd in de auto aan het zingen. Ik heb ook nog 2 jaar in het kerkkoor gezongen. Ik deed dan ook tot aan mijn 15e aan allerlei playbackshows ( zong dan natuurlijk altijd echt mee ) en talentenjachten mee. Daar heb ik verschillende trofees aan over gehouden. Toen kreeg ik verkering en kwam die interesse even stil te staan.

    Maar bloed kruipt toch naar waar het niet gaan kan. Bij ieder feestje kreeg ik de kriebels als er weer eens iemand zong. Toch heb ik toen nooit die stap durven te zetten om als volwassene weer te gaan zingen, want als je klein bent vind iedereen het leuk om je te horen zingen maar als volwassene wil je niet voor schut staan natuurlijk.

    Totdat mijn oma op +/- 83-jarige leeftijd tegen mij zei : " Kind als ik 85 wordt geef ik een feest en wil ik dat jij voor me zingt ". Ik ben dat nooit vergeten, dus toen ze bijna 85 werd heb ik contact gezocht met Mieke Werger, ( zij is natuurlijk bekend als de zanglerares van Frans Bauer ) om te beoordelen of ik genoeg capaciteiten had om voor mijn oma te zingen. ben bij haar op zangles gebleven en heb samen met haar een tekst geschreven over de levensloop van mijn oma op de melodie van " Rose Garden ". Het liedje was geslaagt en iedereen zat op mijn oma`s feestje met dikke tranen op hun wangen. Wat was mijn oma toch trots op maat kleine meid !

    Dat heeft me een zetje gegeven op door te gaan met zingen. Vlak daarna zijn we bij Manfred Jongenelis de studio in gesprongen en hebben we mijn eerste echte single opgenomen met 5 nummertjes erop waarvan ik er ééntje zelf geschreven heb.

    Veel Liefs, Tina
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
2k reacties
7.163k views
Laatste bericht
44 reacties
30k views
Laatste bericht
28 reacties
40k views
Laatste bericht
12 reacties
47k views
Laatste bericht
11 reacties
13k views
Laatste bericht
16 reacties
20k views
Laatste bericht
11 reacties
8k views
Laatste bericht
13 reacties
16k views
Laatste bericht
Werken...
X