Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Charelle van Es

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Reageer

    Charelle van Es
    Charelle van Es geboren in ’s-Hertogenbosch op 02-06-1993.

    Ik heb zingen altijd al leuk gevonden als klein meisje van nog 5 zong ik altijd "Janske- hier heb ik lang op gewacht" ik heb dat toen ook voor mijn opa gezongen toen die 50 werd de mensen vonden het toen altijd al helemaal leuk.

    Toen ik 11 jaar oud was werd er op school Idols gehouden voor leerlingen op school, ik heb me daar toen voor ingeschreven en zong Obsesion-Aventura ik heb dat toen ook gewonnen en vond het super leuk.

    Toen ik ouder werd heb ik er eigenlijk niks mee gedaan, ik was om zo maar te zeggen een badkamer zangeres, en me ouders en familie zeiden altijd als ze me hoorden zingen "Charelle" doe er toch is iets mee” maar ik zei altijd nee, omdat ik het niet aandurfde.

    Maar totdat me tante me helemaal blij en enthousiast opbelde en zei, dat ze me in had geschreven voor de Radio Mexico talenten jacht op Camping De rietschoof, het 1ste antwoord dat ik gaf was. "Nou echt niet hoor ik doe er niet aan mee" en dat antwoord gaf ik natuurlijk om dat ik het niet aandurfde al die mensen die na mij zouden kijken, maar goed ik kon er niet onderuit en toen was die dag daar, Juli.... ik was zeer nerveus, en ik had het niet meer, maar toch heb ik het aangedurfd, en we starten de 1ste ronde met 9 kandidaten en die ronde haalde ik, ik heb toen 1 liedje moeten zingen. De 2e ronde zong ik 2 liedjes en ik haalde die ronde we bleven toen met 3 meiden over. Tussen elke ronde zat een week dus ik had een week de tijd om snel 3 nummers te leren voor de finale ik heb toen veel geoefend en gezocht naar mooie muziek banden. De dag van de finalen was ik super zenuwachtig maar ik deed heel erg mijn best om te laten zien wat ik in huis had en ik zong toen de liedjes van Beyonce-Ave Maria, Amy winehouse-Valerie, en Adele, To make you feel my love..... Ik heb toen de Radio Mexico talentenjacht in Augustus 2010 op Camping De rietschoof gewonnen, ik heb toen ook de wel beloofde gratis cd opnamen gewonen en als verassing kreeg ik er ook een gratis videoclip opnamen bij die me aangeboden werd door De hobbyist Henri Video ’s-Hertogenbosch.

    Naar de gewone talentenjacht werd alles al snel in volle gang gezet, ik kreeg een interview bij Radio Mexico en mijn liedje werd geschreven en in korte tijd ook opgenomen het heet "Het is een droom" er moest natuurlijk ook een video clip van worden opgenomen, maar daarvoor waren we op november 16de afgereisd naar het zonnige Gran canaria om daar de clip op te nemen omdat het liedje een beetje een zomerachtig tintje heeft, de clip is toen opgenomen door Jos (Wipemedia).

    Al snel naar dat alles was op 19 December mijn 1ste CD Presentatie in de Driezeeg, die dag was heel gezellig, spannend maar zeker geslaagd.

    Ook heb ik met Wilbert samen een carnavalslied opgenomen De Dwarsliggers–Als Bosschenaar ben ik geboren.

    Ik ben met regelmaat te zien op CD Presentaties en hoop altijd nog hoger op te komen.
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
45 reacties
31k views
Laatste bericht
29 reacties
40k views
Laatste bericht
7 reacties
5k views
Laatste bericht
2k reacties
7.163k views
Laatste bericht
12 reacties
48k views
Laatste bericht
11 reacties
13k views
Laatste bericht
16 reacties
20k views
Laatste bericht
11 reacties
8k views
Laatste bericht
Werken...
X