Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Gabry Eckenhaussen-Arjaans

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    Gabry Eckenhaussen-Arjaans
    Mijn naam is Gabry Eckenhaussen-Arjaans en ben geboren op 5 mei 1989 in Rotterdam. Ik ben opgegroeid in Groningen en woon daar nog steeds met plezier.

    In mijn jonge jaren droomde ik er altijd van om iets in de showbusiness te gaan doen, maar nooit bewust gedacht om zangeres te gaan worden.

    Op 17-jarige leeftijd heb ik de eerste stappen gezet, door mee te gaan doen met diverse talentenjachten. Dit bracht mij de nodige ervaring, om te bepalen welke richting ik op zou willen als zangeres; met name de muziekgenre en uitstraling.

    Na een lange weg te hebben doorlopen, heb ik sinds kort mijn eigen style en sound gevonden, in samenwerking met ervaren mensen uit de showbusiness.
    Dankzij de inzet van dit team, ben ik ervan overtuigd dat mijn wensen aardig zijn uitgekomen, en we werken er hard aan om dit naar een hoger niveau te krijgen.

    Persoonlijk vind ik het erg belangrijk om te zien, dat ik mensen kan vermaken en dat ze onder de indruk zijn van mijn prestaties tijdens optredens. Ik geniet er iedere keer weer van.

    Ik wil hierbij van de gelegenheid gebruikmaken, om mijn fans heel erg te bedanken voor de trouwe opkomst, en ik hoop jullie nog heel vaak tegen te komen op een cd-presentatie, fandag of een optreden.
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
29 reacties
40k views
Laatste bericht
7 reacties
5k views
Laatste bericht
2k reacties
7.163k views
Laatste bericht
44 reacties
31k views
Laatste bericht
12 reacties
48k views
Laatste bericht
11 reacties
13k views
Laatste bericht
16 reacties
20k views
Laatste bericht
11 reacties
8k views
Laatste bericht
Werken...
X