Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Lies Heemskerk

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    Lies Heemskerk
    Wie is Lies Heemskerk
    ​
    Ik heb rode haren, groene ogen en sproeten op mijn neus. Ik werd in Groningen geboren en woon nu al jaren in Leiden. Ik studeerde 2 jaar aan de Academie voor Kleinkunst en 3 jaar aan theaterschool de Trap. Ook volgde ik presenteer cursussen aan de Open Studio. Inmiddels ben ik al ruim 10 jaar werkzaam als freelance actrice en presentatrice.
    Ik ben regelmatig als actrice te zien in commercials, televisie series en bedrijfsfilms. Ook spreek ik voice-overs in. Ik presenteer voor de camera, op locatie, in de studio en op events. Ik werk met autocue, oortje, meerdere camera's, interviews, in duo presentatie en bovenal met heel veel enthousiasme!
    ​
    Naast mijn uitvoerende werkzaamheden geef ik dramales en workshops aan kinderen van 8 tot 80 jaar, op o.a. het Nationaal Jeugd Musical Theater en in het bedrijfsleven.
    In mijn groene Beetle reis ik het hele land door en verzorg iedere opdracht tot in de puntjes.
    Ik hou van mensen, persoonlijke interactie, de camera, improviseren, heldere communicatie en lachen.
    Dit maakt een samenwerking plezierig en het resultaat van een webvideo, film, scène, uitzending, commercial of workshop optimaal.
    Kijk rustig rond op mijn site en neem geheel vrijblijvend contact met mij op.
    ​
    Heel graag tot ziens!
    ​
    Vrolijke groet, Lies
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
2k reacties
4.340k views
Laatste bericht
12 reacties
15k views
Laatste bericht
27 reacties
12k views
Laatste bericht
11 reacties
46k views
Laatste bericht
2k reacties
7.161k views
Laatste bericht
26 reacties
38k views
Laatste bericht
17 reacties
15k views
Laatste bericht
15 reacties
19k views
Laatste bericht
Werken...
X