Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Sophie Duflou

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    Sophie Duflou borsten zijn nep

    Nieuws heet van de naald!!!

    Vandaag (zondag) was duidelijk te zien dat Sophie haar borsten nep zijn, het was duidelijk op tv (belspelletjes) te zien dat haar borsten heel wat kleiner waren dan dat ze voorheen toonde (maar wees gerust, uiteraard zijn ze nog steeds groot D cup) : ipv F cup
    Een insider wist te vertellen dat ze haar bh steeds opvulde met nepsiliconen, een te grote bh en push up moest dat verbergen.

    Ze schaamde zich niet toen ze door de mand valde, ze reageerde met het feit dat haar borsten heel wat groter waren dan haar collega (die haar door de mand deed vallen) ze is altijd jaloers geweest op mijn voorgevel....
    Wie die insider is willen ze nog niet kwijt, maar ik heb een vermoeden!!!
    Reageer

    #2
    Groter formaat aub, zoals de grote van Rob zijn scans
    Reageer

    #3
    Oorspronkelijk gepost door kelly Bekijk bericht
    Er is nog geen topic (Foto's) van Sophie Duflou, daarom maak ik er eentje aan! haar grootste eigenschappen zijn is dat ze een grote tweeling heeft (.)(.)
    Ze heeft meegedaan aan 'Temptation eiland', ze heeft in de MAXIM gestaan en is een van de belspelmeiskes.
    Ik zoek al geruime tijd naar de Maxim foto's, zijn nergens te vinden, misschien kunnen ze hier een plaatsje krijgen.
    Gegroet Kelly
    Heeft er echt niemand nog fotos van deze prachtige meid?
    Thanks
    Reageer

    Sophie Duflou
    Er is nog geen topic (Foto's) van Sophie Duflou, daarom maak ik er eentje aan! haar grootste eigenschappen zijn is dat ze een grote tweeling heeft (.)(.)
    Ze heeft meegedaan aan 'Temptation eiland', ze heeft in de MAXIM gestaan en is een van de belspelmeiskes.
    Ik zoek al geruime tijd naar de Maxim foto's, zijn nergens te vinden, misschien kunnen ze hier een plaatsje krijgen.
    Gegroet Kelly
    Aangepast door kelly; 12 juli 2008, 06:56.
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
1 antwoord
2k views
Laatste bericht
89 reacties
102k views
Laatste bericht
661 reacties
1.306k views
Laatste bericht
2k reacties
4.199k views
Laatste bericht
1k reacties
2.234k views
Laatste bericht
2k reacties
3.744k views
Laatste bericht
27 reacties
19k views
Laatste bericht
175 reacties
395k views
Laatste bericht
Werken...
X