Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Annelore Sempels

Opvouwen
Dit topic is gesloten.
X
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

Ik had een link geplaatst, maar is blijkbaar verwijderd.....

*edit: heeft een collega Mod verwijderd omdat het NIET de persoon is uit dit topic.*
    Aangepast door Kanus; 15 augustus 2009, 11:45.
    Reageer

Jammer genoeg waren ze hier al uit de rekken. Ik wil dat anders ook wel eens zien.
    Reageer

Annelore Sempels
    wie heeft dit materiaal het lijkt me leuk dit te hebben. TV-Familie en BLIK uit rekken Alle exemplaren van de weekbladen Blik en TV-Familie moeten vandaag voor 19.13 uur uit de rekken. Dat heeft de rechtbank van eerste aanleg in Brussel donderdag in kort geding beslist. Aanleiding is een klacht van Annelore Sempels (18), die meedingt naar het kroontje van Miss België in de provincie Vlaams-Brabant. Dat schrijven de kranten van De Persgroep in bepaalde edities. Beide bladen publiceren foto’s van een chatsessie waarbij een toen nog minderjarige Sempels uit de kleren gaat. 'Het ging om een privéchat op MSN. Ik leerde een jongen kennen en op het internet hielden we contact met elkaar. Voor je het weet, doe je domme dingen. Vijf minuten later had ik er al spijt van', verdedigt Sempels zich in TV-Familie. De rechter is onder meer van oordeel dat de foto’s genomen werden 'in de persoonlijke levenssfeer' en 'zonder haar medeweten' en legt een dwangsom op van 250 euro per magazine dat vanavond nog in de rekken ligt.
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
42 reacties
48k views
Laatste bericht
2k reacties
4.200k views
Laatste bericht
10 reacties
4k views
Laatste bericht